Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Farouche schreef:nee, ik vind dat geen garantie. Als je paard het kan geeft geen garantie dat de ruiter het kan
asjemenou schreef:Conclusie:
Een Z paard garantie voor een goede proef?
Een fijn afgericht Z paard wat goed aan de hulpen staat is idd een garantie voor een goede proef.
Een Z paard wat maar in 1 houding kan lopen en helemaal vastgereden is en uitzichzelf van alles gaat doen is imo geen Z paard, ookal heeft ie een wp.
Citaat:Maar in dit topic sloegen mensen naar mijn idee wel enigszins door want volgens een aantal mensen is het ineens veel moeilijker om een Z paard een B proef te laten lopen, en daar ben ik het dus niet mee eens.
Lielle schreef:En als je een B paard een "andere" hulp geeft, doet die het wel?
ik vind gewoon ongeacht wat voor paard anderen bij zich hebben de beste mag winnen. en ja tuurlijk is het mooi als je eerste wordt, maar ik ga heen voor de winstpunten en wat heb ik aan een eerste plaats zonder winstpunt (bwv), zolang het allemaal maar terecht is. Ik rij ook heus niet elke wedstrijd de sterren van de hemel, maar ik doe mijn best en meer kan ik niet doen. Pashon schreef:ik vind gewoon ongeacht wat voor paard anderen bij zich hebben de beste mag winnen.
Pashon schreef:ja tuurlijk zou ik dan balen. Maar ik rijd voor mezelf en mijn eigen punten, niet voor die van een ander. En als ik een goed gevoel over mijn proef heb, ben ik het gelukkigste mens op deze aarde en dat kan geen laatste plaats mij afnemen.ik vind gewoon ongeacht wat voor paard anderen bij zich hebben de beste mag winnen. en ja tuurlijk is het mooi als je eerste wordt, maar ik ga heen voor de winstpunten en wat heb ik aan een eerste plaats zonder winstpunt (bwv), zolang het allemaal maar terecht is. Ik rij ook heus niet elke wedstrijd de sterren van de hemel, maar ik doe mijn best en meer kan ik niet doen.