Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nousa schreef:Een paard doet dit echt niet zomaar.
Die twee hebben echt een heel goede band! Wanneer dit een paard gedwongen worden zeg maar, zal ie t echt neit snel doen. Of hij zal zn 'baasje' bijvorobeeld trappen of bijten!
Hij kan onder m doorlopen en weet ik veel allemaal wat! Die twee hebben waarschijnlijk gewoon echt een ontzettend hechte band,
Tenminste, ik geloof niet dat dit berijkt kan worden door mega hard handige training.
Amable schreef:Maar een paard dient wel om te rijden? Om wedstrijden te rijden? Om voor een wagentje te lopen? Om mee naar China te vliegen en daar op GP niveau een topprestatie af te leggen in een klimaat wat ze totaal niet kennen?
Een paard dient idd om lekker in een kudde over de vlakte te struinen, maar omdat wij mensen ze als huisdier houden dienen ze voor dat waar wij ze voor willen gebruiken. En zolang we daarbij respect voor het dier blijven houden en ze eerlijk trainen is daar mi niets mis mee. En dit filmpje lijkt me een voorbeeld van een prima getraind paard!
gertje1 schreef:als jullie het nu altijd over grond werk hebben
vind ik dit toch knap werk
en ieder paard in iedere sport is iets op aan te merken
gertje1 schreef:als jullie het nu altijd over grond werk hebben
vind ik dit toch knap werk
en ieder paard in iedere sport is iets op aan te merken