Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:of minder rooskleurig als jij denkt omdat je het toevallig nooit gezien hebt...
nogmaals denk je dat knhs en zoveel pensionstallen voor de fun hengsten niet zomaar toelaten
Liijkt wel of deze dan dezelfde ervaring hebben dan ik....

runningkawa schreef:Tuurlijk zijn er goede
Niemand die zegt dat het niet is
Ik heb ook hengsten gereden waar je onder ging hangen om te kijken of het echt zo nog wel was
Toch was het altijd meer opletten dan met een ruin.
En vraag dat maar eens aan hengsten houders, deze zeggen ook dat je gewoon meer op je hoede moet zijn. Dat zeggen ze ook niet voor niets.

runningkawa schreef:Zo dicht op een paard zitten is altijd onverstandig, ook met een ruin of merrie
karoliena schreef:runningkawa schreef:Zo dicht op een paard zitten is altijd onverstandig, ook met een ruin of merrie
Dit bedoel ik dus geen idee waar dit op slaat, ik vidn eht gewoon onbeschoft als jij mij vanuit het niets gaat beschuldigen en eht ergste is je vind eht nog dood normaal ook. Heel sneu.

runningkawa schreef:Helaas zijn de ruiters er.
Maar soms als het druk is kun je ook weer niet bijna anders.
Soms zit je echt met 15 man in een 20x 40 bakje.
Fijn dat jou paard lekker tussen de andere kan staan
karoliena schreef:Er zijn altijd mensen die denken dat ze meer kunnen dan dat ze daadwerkelijk kunnen die zullen er ook altijd zijn maar dat is naar mijn mening geen reden om iedereen over een kan te scheren.
karoliena schreef:Ik heb nog nooit een hengst meegemaakt die bij een ander in de nek hangt of bij los lopen achter op een merrie springt.
karoliena schreef:Ik kan je zelfs zeggen dat ik bij meerdere maneges ben geweigerd met de hengsten voor onderlinge wedstrijden. Weet je wat de reden daarvan was? Niet dat ze bang zijn dat een hengst los breekt en de boel terroriseert maar dat de pensionklanten anders hun merries niet onder apel kunnen houden.
Jij bent echt grappig! Ik geloof er geen barst van...karoliena schreef:Bij andere bedrijven zijn we wel van harte welkom en daar hebben inderdaad de mensen met merries en soms zefls ruinen meer moeite om hun paard onder apel te houden dan die kleine kinderen die op mn hengsten rijden.
karoliena schreef:Sorry maar dan gaat het er bij mij echt niet in dat hengsten altijd degene zijn die voor problemen zorgen.
karoliena schreef:Dan is eht voor mij duidelijk dat het om de opvoeding gaat en de kwaliteiten van de ruiter en dat heeft dus niks met niveau te maken.
runningkawa schreef:je bent gewoon de boel bij elkaar aan het verzinnen....
Ik zou zeggen; ga eens kijken op een hengsten opfokstal of een dekstation. Geef je ogen de kost, wedden dat je je mening bij gaat stellen? Een 4-jarige hoog in het bloedstaande rijpaardhengst in het voorjaarszonnetje is qua hanteren een heel ander verhaal dan een minihengstje hoor. Dat heeft niks met een slechte naam van hengsten te maken, maar gewoon met realiteit.