En dat van die rug dat lijkt mij ook niet goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maxielover schreef:Oh my god wat is dit nou weer voor domme sport !!!Dierenmishandeling... Idd wat de TS zegt, dat getrek en gehang in de mond en aan de rug lijkt me ook niet bepaald prettig en al helemaal niet goed voor de paarden !!!
Maxielover schreef:Oh my god wat is dit nou weer voor domme sport !!!Dierenmishandeling... Idd wat de TS zegt, dat getrek en gehang in de mond en aan de rug lijkt me ook niet bepaald prettig en al helemaal niet goed voor de paarden !!!
Siempje schreef:Roosendaal is voor mij ongeveer 60 km rijden. En dat is Brabant in. Zou er niets richting zuid-holland zijn? Zoniet wie kan ik benaderen? Of wie heeft er kennis van alle teams die er zijn?
patsur schreef:hm, vind het ook niet echt een mooie sport ofzo.. Lijkt me ook niet echt relaxed voor de ruiters zelf, die moeten de hele tijd haf naast hun paard hangen.
Voltige is zo'n hele slechte belasting nog niet, mits linksom en rechtsom afgewisseld word. Voltigeurs die inderdaad er helemaal opklimmen ipv erop springen is slecht ja.
Urose schreef:Ben het helemaal met bovenstaande eens
Met de horseballtraining doen we ook oefeningen om zo veel mogelijk met de benen en zo min mogelijk met de teugels te sturen
Bijvoorbeeld slangevoltes zonder teugels rijden
Widner schreef:Dit lijkt me dus echt een superleuke sport. Maar om nou een beetje in mijn eentje te gaan horseballen, nee
Mischien kan ik er wel een paar in de buurt zo gek krijgen
Eowyn3003 schreef:Enneh, waarom dan? Dit soort reactie's zijn een beetje nutteloosHeb je het trouwens ooit al gedaan? Zo niet, kan je ook eigenlijk niet weten of het een stomme of slechte sport is hé.