Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
samantha21 schreef:Ik ben een keer buiten gaan rijden en ben tegen een boom aangeknalt toen ik van mijn pony af viel. Ik had mijn cap op en nog had ik mijn nek gekneusd, een paar ribben en mijn hele verdere rug gekneusd. Verder had ik ook nog eens een zware hersenschudding en ben een paar min. out geweest.
Een cap wilt dus niet altijd zeggen dat je veilig bent! Ook met die cap op kan er iets gebeuren.
En uit eindelijk moet toch iedereen het zelf weten? Wat maakt het allemaal uit? Waar maak je je druk om? Ga eens bij jezelf te raden wat daar nog allemaal beter kan. Als je 100% zeker weet dat je niks verkeerd doet, mag je misschien een beetje commentaar geven imo!

Solvej schreef:Ik hoef geen onderbouwde mening te geven over het niet dragen van een cap want dat is gewoon onverstandig. Maar ik begrijp niet waarom mensen zich er zorgen over maken en dus reactie geven op anderen die geen cap dragen (o.a over ziektekosten). En tegen die mensen ga ik in nu
wel goed vind ik! Welshcobfan schreef:Solvej schreef:Ik hoef geen onderbouwde mening te geven over het niet dragen van een cap want dat is gewoon onverstandig. Maar ik begrijp niet waarom mensen zich er zorgen over maken en dus reactie geven op anderen die geen cap dragen (o.a over ziektekosten). En tegen die mensen ga ik in nu
Dus dan maak jij je druk om de mensen die zich druk maken over het niet dragen van een cap![]()
*flauw*
Ik heb geleerd me zo min mogelijk aan anderen te ergeren of de wereld proberen te verbeteren. Zo probeer ik zo min mogelijk ongevraagd advies te geven en om eigenwijze mensen ga ik me al zeker geen zorgen maken. Een stuk aangenamer leven. Vandaar ook dat ik hier reageer met de vraag waarom mensen zich druk maken of anderen wel of niet met cap rijden. 
cleon schreef:Wat ik mij afvraag is wat de reden is om geen cap te dragen. Is het stoerder, zit de cap niet lekker? Ik kan namelijk geen reden bedenken die er voor mij toe zou leiden om geen cap te dragen.