voor of tegen elastiek!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XxXchaXxX

Re: voor of tegen elastiek!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:42

Daar verziek je je paard mee!!
Geloof me!! Met longeren kan nog met rijden gaat die erg op de
voorhand lopen !

IloveJaimy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 22:43

wat zou jij denken dan als ze zeggen ik wens je paard veel sterkte

IloveJaimy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 22:44

vind het welleukom te zien dat jullie allemaal tegen zijn maar dat zo veel mensen het toch geprobeerd hebben met elastiek

Tine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:45

Ik snap die zin niet.. Veel mensen hebben het geprobeerd en slechte ervaringen. Is dat leuk?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:46

IloveJaimy schreef:
wat zou jij denken dan als ze zeggen ik wens je paard veel sterkte

Ligt eraan wie het zegt, en op welke manier het gezegd wordt.
Als het op een rotte manier gezegd wordt ga ik er niet op in.
Op een vriendelijke manier bedank ik diegene.
Het is maar net hoe je het wilt opvatten.

SplashIsLief

IloveJaimy schreef:
vind het welleukom te zien dat jullie allemaal tegen zijn maar dat zo veel mensen het toch geprobeerd hebben met elastiek

En daar willen mensen je nu voor behouden. Lachen

IloveJaimy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 22:46

nee maar iedereen doet net of ie tegen elastiekis en dat het slecht is maar ze hebben het toch zelf ook geprobeerd als je het zo slecht vind probeer je het toch niet

Janski

Meid ontspan..

Je hebt een aantal meningen en tips gehad hier als je er wat aan hebt dan doe er wat mee en als je er niks aan hebt dan doe je er niks mee. Niet te druk maken.

Je vraagt wat mensen vinden, nou dan krijg je een eerlijk antwoord.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:47

IloveJaimy schreef:
nee maar iedereen doet net of ie tegen elastiekis en dat het slecht is maar ze hebben het toch zelf ook geprobeerd als je het zo slecht vind probeer je het toch niet

Je moet eerst zoiets proberen voordat je de consequenties ervan ondervindt.
Snappie? Haha!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:47

IloveJaimy schreef:

we doen niet "net als of"

en als nou 100 mensen het proberen en slechte ervaringen hebben dan heb jij geluk en hoef je niet dezelfde fout ook te maken. Zo leren we hier van elkaar en ook van elkaars blunders.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:48

IloveJaimy schreef:

Even voor de duidelijkheid: ik heb het zelf nooit geprobeerd of gebruikt maar heb wel al heel vaak lesklanten gehad met paarden die compleet verknoeid waren door de elastiek en er nog niet één goed resultaat van gezien.
Ik rijd zelf nooit met hulpteugels, longeren met touwtjes doe ik wel en dat werkt heel goed.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:48

daar zit wat in maar goed is het niet, toen was ik vanalles het proberen maar elastiek komt er bij mij niet meer in,
gr sammy

IloveJaimy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 22:48

maar mensen kunnen een elastiek slecht vinden maar iedere pony kan er anders op reageren.

TigerBD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:49

Ik heb bij tiger ook elastiek gebruikt omdat hij heel sterk was/is en ik het gevoel even moest hebben, maar hebben het niet super lang gebruikt, toch vind ik het weinig geholpen, oke ik weet nu wat ik voelen moet maar verder, en je hoort iedereen er ook negatief over om je heen niet alleen op bokt, dus dat zegt wel iets maar je moet doen wat je zelf wil natuurlijk, zou er alleen niet te lang mee rijden

Julia

Zie vooral de vorige pagina. Daar staat heel veel informatie duidelijk uitgelegd. Ook over de manier van reageren.
Je valt in herhaling.

Anoniem

Dat valt je tegen hoor. Hulpteugels werken bij elk paard volgens het zelfde princiepe, de verschillen zullen niet zo groot zijn.

Mireille

[RT-D] > [RT-P]

Twiggy2008

IloveJaimy schreef:
Nadya schreef:
Ik wens je paard veel sterkte.

je doet net of ik hem weet ik veel wat aan doe.

Omdat ik me afvraag of er niet meer aan de hand is en jij daar totaal niet op antwoord of er wel eens naar andere oorzaken gekeken is. Een paard die zo loopt, zoals jij omschrijft, daar kan iets mee aan de hand zijn. Zeker als 'ie in het verleden wel 'normaal' liep. Ik hou niet van instructrices en/of mensen met paarden die maar aan symptoombestrijding doen. Zoek eerst eens naar de oorzaak en dat mis ik bij heel veel mensen. En daar ga ik tegenin. Snap je? Ik bedoel het goed voor je paard.
Jij wilt gewoon niets anders horen. Nou prima, start dan ook niet zo'n topic, als je toch eigenwijs wilt zijn. Slapen

By the way; ik heb nog nooit elastiek gebruikt, ik zou ook niet weten waarom. Zeker niet, als er betere manieren zijn, zoals sommigen allang hebben beschreven in dit topic. Daarbij reageren paarden echt niet altijd anders, hoor. Maar goed, ook dat is allang gezegd, heb geen zin om in herhaling te vallen. Clown

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:50

IloveJaimy schreef:
maar mensen kunnen een elastiek slecht vinden maar iedere pony kan er anders op reageren.

Dat is waar, maar je vraagt om onze mening. En dan ben je kwaad dat wij onze mening geven. Je hoeft niet gelijk in de verdediging te schieten. We doen ons best door onze mening te geven, waar je om vroeg. Lachen

IloveJaimy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 22:52

ja en ik geef mijn mening!!!
maar dan is het meteen misschien mankeerd je paard iets, het is kei slecht voor je pony,

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:53

Het kán een goed hulpmiddel zijn vind ik. Zeker als de ruiter zich teveel bezig gaat houden met z'n kop en daardoor anders/verkeerd gaat zitten.

Om 'm nagevelijk te krijgen is een elastiek volgens mij niet geschikt!? Nors opkijken

Jooorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:53

Jullie zijn waarschijnlijk gewoon allemaal verwaand en jullie hebben allemaal van die f*cking goeie pony's waar nog de josti band Z mee kan rijden. Nou zo gemakkelijk heeft niet iedereen het. Jaimy is een moeilijke pony.

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:54

dat mensen het geprobeerd hebben, die dachten dus ( ik ook) mischien helpt het ik dee hem er ook mee longeren dat gaat goed maar ikheb neit op bokt gevraagt wat ze van die elastiek vinden. Je had kunne verwachten dat je heel Bokt over je heen zou krijgen jij wil meningen jij wilt reaxies nou hier krijg je die reaxies dan tog. Dan moet je niet boos worden als je dat vroeg !!!

Jooorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 22:54

Jullie weten gewoon niet hoe het is. Zij rijd echt niet voor de lol met elastieken die heeft jaimy nodig.

IloveJaimy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 22:54

ik heb nu ook pas een paar x met elastiek gereden en tot nu toe gaat het goed. en zie wel hoe het verder gaat