Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er zijn ook zat mensen die ze wel goed gebruiken.. 
collette rijdt ook met hulp teugeltje hor dus ik snap de drama van haar niet helemaal...
Ik ben het idd wel weer eens dat je tegenwoordig gewoon arrogant voor de sloffen word gereden door een ander. Sporen en zwepen? En? Ik gebruik ze ook ja, ik zou willen dat ik mijn paardje zonder zweep/sporen kon rijden.(kan ze wel maar ik heb er geen zin in dat na een half uur mijn benen er af vallen) En je rijdt zelf nog met sporen!!
(profiel) Over die setjes, tja het klinkt idd als of je jaloers bent. Ik heb zelf geen setjes maar ik vind ze hartstikke leuk en ben hard aan het sparen voor een leuk setje
En die hulpteugels? Ze heten niet voor niks HULPteugels hé?
Als je er goed mee om kan gaan geen probleem. En cap e.d. zijn toch voor de veiligheid hoor! Sorry hoor liever een mummie
dan een gat in m'n kop! Nou ja dat was even mijn mening...
En het is opeens wel heel stil...
Je wou toch meningen?
er zijn ook zat mensen die endurance, cross, military en recreatief rijden?
, de prijsuitrijking is harry smolders dus niet mijn teugels en bitten, en de vos met de bles waar je de persoon niet ziet, ben ik ook niet dus ook weer niet mijn hulpteugel!! 
colette_007 schreef:@ IEDEREEN... --> QUA SETJES IS HET NIET ERG... MAAR JE KUNT OVERDRIJVEN... EN KIJK MAAR EENS GOED IN MIJN PROFIEL WANT IK RIJD NERGENS MET HULPTEUGEL (de vos die springt ben ik niet... dus niet mijn sporen, de prijsuitrijking is harry smolders dus niet mijn teugels en bitten, en de vos met de bles waar je de persoon niet ziet, ben ik ook niet dus ook weer niet mijn hulpteugel!!
en ik zie ook nergens een setje in mijn profiel :S
samflame schreef:
ziet er toch echt uit alsof je sporen heb...
en uhm lesje nemen voor je houding kan na mijn mening geen kwaad
colette_007 schreef:daar word aangewerkt ik kan (net als iedereen) tog niet op een op andere dag alles veranderen btw deze foto is van vorige winter (december