FabianHorse schreef:Op mijn mobiel zit geeneens een camera, maar laten we eerlijk zijn; Beter een paar goede foto's dan veel onscherpe, wazige foto's.
Ik wil jou eigenlijk wel eens bezig zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ghostattack schreef:Ik heb hem altijd bij me als ik ga rijden, sinds ik er twee keer hard vanaf gevallen ben (gelukkig wel met iemand erbij) wil ik altijd een telefoon bij me hebben om te kunnen bellen. Op buitenrit al helemaal! Daarnaast functioneert hij ook nog als vlog-camera en om foto's te makenOverigens beantwoord ik ook wel eens appjes als ik aan het uitstappen ben, maar niet continu. Probeer hem altijd zo snel mogelijk weer op te bergen voor het geval dat.
FabianHorse schreef:Op mijn mobiel zit geeneens een camera, maar laten we eerlijk zijn; Beter een paar goede foto's dan veel onscherpe, wazige foto's.
Ja want de camera's op mobieltjes tegenwoordig zijn super slechtAnti-smartphone much?
Edit: Wat Captain zegt dus
Neem aan dat mensen met niet brave paarden zelf ook wel snappen dat ze niet met hun mobiel moeten klooien.
Camera van de S7 werkt meer dan prima voor de standaard oortjesfoto's voor op Facebook of Instagram. Wil ik professionele foto's huur ik wel een fotograaf in vanaf de grond.
Ik vertrouw mijn pony volledig maar ik ben op stal en bij hem voor mijn rust en plezier. Daarna vermaak ik me wel weer met mijn telefoon. Soms maak ik een foto als ik er op zit maar vaak is er wel iemand mee die een foto kan maken.

eclair98 schreef:Ik kijk af en toe hoe laat het is

Froukje schreef:FabianHorse schreef:[ [url=m/6BOWOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gewoon deze als ik per see foto's wil maken.
Die maakt echt geen betere foto's dan de smartphones van tegenwoordig hoor

ik heb een poos geleden een buitenrit live op Facebook gezet. Zat wel een gedachte achter. Vriendin van me was heel ziek en dit was ons favoriete rondje. Op deze manier kon ze nog even live op een paardenrug de heide op en crossen door het bos. 
Tijdens het uitstappen heb ik soms wel eens mijn mobiel in de hand. Mijn paard kan prima 'zelfstandig' uitstappen dus daar heb ik niet de 100% volle concentratie voor nodig. Denk dat het eerder zorgwekkend is als je altijd de aandacht bij je paard moet hebben omdat het anders mis gaat.