Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Geryon schreef:Endurance paarden hebben die heetheid niet.. Niet nodig. De kwestie waar ik het over heb, heeft ook helemaal niet met opvoeding te maken. Waarmee wel heb ik al uitgelegd. En daar blijf ik bij
Geryon schreef:Milkberry schreef:De meeste endurance paarden zijn arabieren/dravers/engelse volbloeden. Die staan juist bekend om hun heetheid...
Maar anders 'heet'
Geryon schreef:Hetgeen wat ik hierop te zeggen heb, staat al in m'n vorige berichten
Simpelman schreef:Altijd terug gaan naar het punt in de africhting waar het schort.
Ongeacht de leeftijd of het niveau van het paard.
Science90 schreef:Simpelman schreef:Altijd terug gaan naar het punt in de africhting waar het schort.
En als je nou als ruiter onzeker bent en een stukje (schijn)veiligheid voelt als er een thiedeman omhangt? Onzekerheid breng je over op je paard, nog steeds geen hulpteugel eraan? En wat is dan de oplossing? Want je kunt met een instructrice gaan oefenen, maar op een bepaald moment moet je dan toch weer alleen..
Science90 schreef:Simpelman schreef:Altijd terug gaan naar het punt in de africhting waar het schort.
En als je nou als ruiter onzeker bent en een stukje (schijn)veiligheid voelt als er een thiedeman omhangt? Onzekerheid breng je over op je paard, nog steeds geen hulpteugel eraan? En wat is dan de oplossing? Want je kunt met een instructrice gaan oefenen, maar op een bepaald moment moet je dan toch weer alleen..