Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simpelman schreef:Vindt ik een denigrerende opmerking richting vele hun uiterste best doende ruiters op wat voor nivo dan ook.Het is opvallend hoe weinig zinnige vragen er gesteld worden en hoe weinig gefundeerde tegenwerpingen er te vinden zijn hier.
Peetstap schreef:Simpelman schreef:Vindt ik een denigrerende opmerking richting vele hun uiterste best doende ruiters op wat voor nivo dan ook.Het is opvallend hoe weinig zinnige vragen er gesteld worden en hoe weinig gefundeerde tegenwerpingen er te vinden zijn hier.
pien_2010 schreef:Als ik kijk naar het rijtje dat Simpelman noemt.
Dan zit ik tussen drie en een in.
Ik weet dat ik het (nog) niet goed doe.
Pantykous schreef:Ben ik nou mal of ik zie ik op Suzanne's foto's het paard toch vaak een fractie achter de loodlijn? De kwaliteit van het paard is ook nog wel een factor want m.i. rijdt 98% van de mensen niet op zo'n dier.
Toch vind ik de zwart wit foto wel fijn ogen, ook aan de beenzetting van het paard zie je dat de achterbenen niet van de grond af zijn voor de beweging aan de voorkant afgemaakt is. Itt de draffoto's van de zwarte. Het paard oogt ook vrolijk.
Het gaat hier ook niet om het perfecte beeld trouwens toch? Dat is er bijna niet.