Heimdallr schreef:Mijn paard heeft in Dronten op de PP gestaan van mijn toenmalige school. Heeft daar in de paddock gestaan en stond alleen zand te eten. Werd agressief en werd daardoor geslagen door de mensen. Paarden waren nou ook niet bepaalt "lief" voor hem en daardoor heb ik hem weggehaald. Terug naar huis, toen is die alleen te komen te staan. Ik ben echt wel op zoek naar een ander paardje, maar komop zeg. Gelijk mij aanvallen, van mij mag je maar verwacht dan ook tegengas.
Tweede poging: je wordt niet aangevallen, jouw gedrag en toon wordt weerspiegeld. Je had dit topic ook niet kunnen openen en de zoekfunctie kunnen gebruiken.
Een soortgenootje is gewoon belangrijk. En zou niet mogen missen!
) trouwens weten of het paard zich gelukkig voelt alleen? Heb jij een genetische kracht ofzo, dat je met paarden kunt communiceren?
. Wie zegt dat wanneer jou paard zand staat de eten wanneer hij samen met andere paarden staat, dat hij het niet leuk vindt om samen te staan? (Rare zin
) Misschien irriteren de paarden waarmee hij in de wei staat hem wel? Of is hij niet zeker van zijn omgeving? Dus.... Ik vind het een beetje raar dat men zo snel conclusies trekt, terwijl het onmogelijk is om met zekerheid te zeggen dat je 100% gelijk hebt en in die tijd moet je paard eronder lijden. Neej, paarden horen samen te staan en er bestaat geen excuses als "mijn paard vindt het niet leuk om samen met andere paarden te staan" m.u.v een ziek paarden natuurlijk