Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CaPrIoLe`79 schreef:Wat je wel in de gaten moet houden is dat een papiertje nog niet meteen betekent dat een instructeur goed verzekerd is. Het papiertje is geen verzekering, die moet los afgesloten worden. En voor de lesklant is het alleen belangrijk als je een lesgever aansprakelijk wilt stellen na een ongeluk.
Refagreni schreef:CaPrIoLe`79 schreef:Wat je wel in de gaten moet houden is dat een papiertje nog niet meteen betekent dat een instructeur goed verzekerd is. Het papiertje is geen verzekering, die moet los afgesloten worden. En voor de lesklant is het alleen belangrijk als je een lesgever aansprakelijk wilt stellen na een ongeluk.
Je kunt je als instructeur alleen niet verzekeren voor de risico's zonder wettelijke erkend diploma.

. StOuDi schreef:Niet mee eens, je hebt het of je hebt het niet, laurens van lieren kan dus echt niet lesgeven, rijden kan die wel, maar je moet het ook nog kunnen overbrengen op mensen!
Moet ik ook zeggen dat ik dan ook kijk van wie het komt hoor, een 13jarige kan ongetwijfeld leuk kijken maar daar neem ik ook niet zo heel snel wat van aan. Maar van iemand van 40 die van het ruk en pluk werk is, ook niet, dat scheelt
).