Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tabaluga12 schreef:Anky zei eens in een intervieuw, wil ik naar links gebruik ik de linker teugel, wil ik naar rechts gebruik ik de rechter teugel!
Killed schreef:Ik stuur met m'n handen/teugels, no way dat mijn paard luistert als ik met m'n benen zou sturen.
Ik zie ook geen probleem in sturen met teugels.
Wel opvallend hoe veel mensen hier zeggen enkel te sturen met hun benen, tuurlijk :p
Killed schreef:Ik stuur met m'n handen/teugels, no way dat mijn paard luistert als ik met m'n benen zou sturen.
Wel opvallend hoe veel mensen hier zeggen enkel te sturen met hun benen, tuurlijk :p
Lara_Silver schreef:Killed schreef:Ik stuur met m'n handen/teugels, no way dat mijn paard luistert als ik met m'n benen zou sturen.
Ik dacht het, jij zegt het. Als we bokt moeten geloven dan stuurt natuurlijk niemand met de teugels, allemaal perfect enkel op benen en zit... Yeah right.
), kwartjes vallen over hoe werkt dit, leer ik meer met mijn lichaam te doen, stapje voor stapje. turquoises schreef:Wat zitten op bokt toch superruiters.
Mij lukt het na meer dan 30 jaar nog steeds niet om alleen maar op zit en benen te rijden. Ik heb nog steeds mijn teugels er bij.![]()
lissie_zigor schreef:Lara_Silver schreef:Ik dacht het, jij zegt het. Als we bokt moeten geloven dan stuurt natuurlijk niemand met de teugels, allemaal perfect enkel op benen en zit... Yeah right.
Jezus waar slaat dat op? Ik stuur echt alleen op zit en in nood gebruik ik pas teugels. Weet je waarom? Win zijn jachtdieren en hebben daarom het idee dat als we een prooi bij hun hoofd hebben, we alle controle hebben. In mijn ogen heb ik liever het lichaam van mijn paard pnder controle en het hoofd komt dan vanzelf. Die reactie van jullie zegt meer over jullie dan over ons.