Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JNSW schreef:9 van de 10 keer erop. Een enkele keer er naast
of eens een stukje met je ogen dicht of zo... en heel soms (alleen in de zomer) haal ik het zadel eraf en zit ik dan zo er nog een beetje op. Alleen in de winter als mijn paardje echt veel gezweet heeft of erg moe is, dan stap ik er soms wel eens af.
Wel met een zweetdeken op. Maar dit komt ook omdat ik zelf niet fit ben, als dit wel weer is stap ik hem weer zelf uit. Ik blijf er meestal wel op zitten, af en toe stapte ik buiten nog even uit. Alleen op wedstrijden stapte ik hem ernaast uit, maar dat was dan meestal op het "erf" en niet meer in de bak
Judith_H schreef:Ik vind het heerlijk, paard krijgt de mogelijkheid om even lekker te lopen zonder gewicht, ik blijf lekker warm van het lopen door de bak en heb de dag erna veel minder spierpijn.
Merk dat de meeste paarden dan ook wat vlotter doorlopen dan wanneer ik erop blijf zitten, dan zakken ze echt terug in zo'n sukkel stapje.
En aangezien uitstappen voor hun ook een beloning moet zijn, ga ik er liever naast lopen.
maar nee, serieus, ik vind het wel leuk als ze doorlopen, dan schommel ik lekker mee 
xJitskee schreef:Ik blijf er ook opzitten,te lui om te lopen