Bedankt allemaal voor de reacties. (ik was er een paar dagen niet)
piepenfiets schreef:En het doel van dit topic is?
Wat ik met dit topic wil bereiken? Kijken of er meer mensen zijn met dit gevoel. En mensen laten zien dat ze tegen hetgeen wat ze eigenlijk (denk ik) willen promoten juist een aversie veroorzaken door de manier van reageren.
Peppertree schreef:Wel een grappige ontwikkeling dat een topic over een nare bijsmaak zich razendsnel ontwikkeld tot een topic dat per direct bij iedereen voor een nare smaak zorgt.
Ik vind het ook leuk hoe dit topic zich ontwikkeld heeft. Ik heb nog overwogen of ik voorbeeldtopics moest geven maar dit topic werd zelf al een mooi voorbeeld van een topic met een nare bijsmaak.
pien_2010 schreef:Dus ja ik snap je nare bijsmaak want ik denk ook wel eens, van gossie kan dat nou niet wat anders geformuleerd worden, maar nee ik begrijp niet dat je enthousiasme voor de klassieke dressuur daardoor af genomen is. Het gaat toch om de methodiek en niet om de mensen die deze methodiek uitdragen.
Sombra schreef:Jij geeft namelijk in de openingspost aan dat je 'klassiek' zo mooi vindt. Als je werkelijk 'Klassiek' traint dan vind je het, ondanks de 'toon' van andere nog steeds mooi. Het gaat er namelijk om wat voor JOU werkt en niet wat mensen via het internet zeggen.
Een bijsmaak is ook geen hoofdsmaak.