Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Jaloezie, verdriet, ambitie, zijn allemaal emoties die wij wel kunnen hebben maar paarden niet, sorry voor de gene die het wel denken.
Skygirl schreef:justkid schreef:Ik geloof niet in "klieren" wel in gebruik maken van de vrijheid die de ruiter geeft.
Dat is imo dus precies wat klieren is...
Joolien schreef:Skygirl schreef:Dat is imo dus precies wat klieren is...
Nee dat vind ik niet klieren, maar gebruik maken van de teruggetrokken grens. Jij vind het klieren, maar zo denkt het paard niet. Als jij je grenzen duidelijk aangeeft zal het paard daar ook niet overheen gaan.
Skygirl schreef:Sowieso als ik iets benoem wat een paard doet is het niet zo dat ik dan ook bedoel dat een paard zelf ook zo denkt hoor...![]()
Als een paard hinnikt denkt hij heus niet HINNIK HINNIK!
Skygirl schreef:Maar eigenlijk is bij paarden iets dus nooit een kwestie van klieren zoals je dat bij mensen hebt.
Hoewel. Wij hebben hier een ruin en die zit altijd aan je kleding, het liefste aan dingetjes met elastiek die hij dan weer heel hard laat schieten. Hij is hier heel handig in, want hij is heel snel en heeft meestal in 1x beet en heeft hem al gelanceerd als je het net door hebt.Haha.
Joolien schreef:Skygirl schreef:Maar eigenlijk is bij paarden iets dus nooit een kwestie van klieren zoals je dat bij mensen hebt.
Hoewel. Wij hebben hier een ruin en die zit altijd aan je kleding, het liefste aan dingetjes met elastiek die hij dan weer heel hard laat schieten. Hij is hier heel handig in, want hij is heel snel en heeft meestal in 1x beet en heeft hem al gelanceerd als je het net door hebt.Haha.
Dat ziet hij als spelen. Ik denk dat het toeval is dat hij aan elastiekjes zit, hij zal niet denken he, een elastiek. Meestal steken dat soort dingen uit waardoor hij er gewoon makkelijk bij kan.