Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyparadijs schreef:Yamcha ga jij ook nog wat foto's beoordelen? En eventueel je mening geven over wat andere zeggen?
Zoals je bij Joolien in het begin deed. Waardoor we gaan denken?
Yamcha schreef:ponyparadijs schreef:Yamcha ga jij ook nog wat foto's beoordelen? En eventueel je mening geven over wat andere zeggen?
Zoals je bij Joolien in het begin deed. Waardoor we gaan denken?
Oh, maar dát ga ik zeker doen, als jullie dat willen, doe ik dat graag!
Yamcha schreef:Bitje, zou je eerst naar de andere foto's willen kijken, en zeggen wat je ziet? En waarom?
Wat dit, is precies wat ik NIET wil. Daar is het andere topic voor, en ik ben écht heel duidelijk geweest in mijn OP geloof ik.
_Bitje_ schreef:Yamcha schreef:Bitje, zou je eerst naar de andere foto's willen kijken, en zeggen wat je ziet? En waarom?
Wat dit, is precies wat ik NIET wil. Daar is het andere topic voor, en ik ben écht heel duidelijk geweest in mijn OP geloof ik.
oh sorry, zal nu gelijk naar alle andere fotos kijken en uiteraard kijken wat ik kan zien
timokyana schreef:Ik volg hier graag mee,voornamelijk om te leren zien en vooral begrijpen.Daar ben ik nog niet zo goed in namelijk.
Bij deze twee foto's :
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HOOSIG4V.jpg[img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-8K3ELUXG.jpg[img]
appaloosa erg op de voorhand,er stond mij iets bij betreft buiging in de gewrichten (??) maar ik vermoed dat deze merrie stuwend loopt.
Geld dus ook eigenlijk voor de haf,valt me nu op dat bovenstaande foto's dezelfde pose zijn behalve de hoofd hals houding.
timokyana schreef:Urielle,de spijker op zijn kop,merrie is echt een paard wat in 2 stukken loopt
Bij foto 1 van Urielle, bekken is dus gekanteld als ik het goed heb ?
ponyparadijs schreef:knetterhard schreef:
Paard wat licht stuwend loopt. Nog niet dragend vindt ik.
Paard loopt naar mijn idee met weinig rug gebruik.
Lijkt op de foto een beetje bang voor de grond te zijn.
Zo zie ik zijn manier van lopen.
Lijkt kleine pasjes te gaan maken. En loopt met zijn hoofd laag maar niet ontstappen naar mijn idee.
Om dragender te gaan lopen zou zijn bekken meer gekanteld moeten worden.
_Bitje_ schreef:en dat terwijl ze aan beide voorbenen lichte atrose heeft![]()
Yamcha schreef:@ FemkeRoosje: Vertel mij eens, wat doet Nynke op de laatste foto?
@ Bitje: ik ben nog helemaal niet klaar met Nynke, die is zo mooi lesmateriaal