Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
randie schreef:Ik heb er ook een paar, kijken of jullie kunnen zien wat "ons" probleem is.
(fotos zijn wel allemaal een jaar oud of ouder) Zal binnenkort eens nieuwe laten maken)
Citaat:@randie: ook ik mis de verbinding van achteren naar voren, lastig ook want het is best een lang paard!
Hij zou meer over de rug mogen lopen, probeer hem goed naar je hand toe te rijden en op lengte. Zodat het meer 1 geheel wordt ipv 3 delen.
Citaat:Bedankt voor je toelichting Randie.. maar dat betekent dan dat je toch meer je schouders moet ontspannen en je handen meer ontspannen moet gaan dragen want het ziet er heel "gespannen" uit
Die bobbels achter de kaak zitten er op iedere foto + ik had mijn post aangepast met (geen ontspanning en losgelatenheid dus)
Met dat ik zeg paard wil niet om je binnenbeen heen buigen bedoel ik dus ook dat paard de kaak vastzet. Als het paard netjes om je binnenbeen zou buigen op deze volte had je stelling gehad en jij makkelijker rechtop gezeten.
Elastieken zijn inderdaad funest Veel geduld is de beste remedie
KarinvdM schreef:Perfecte plaatjes zijn er maar weinig en zo hebben we ook altijd iets om aan te werken.In de proeven zie je ook maar heel zelden een paard echt fijn de hals strekken. Ik kan daar maar zelden een hoog cijfer kwijt.
De foto van de bruine die jij liet zien S_en_z vind ik wel mooi.