theo45 schreef:BaileyMix schreef:Beste Theo,
We weten allemaal best dat je deze hele toestand opzet met de beste wil voor het paard. Maar voordat je dit soort 'kul' op internet zet, lees je goed in en denk nauwkeurig na over ieder woord dat je neerzet. Nu scheer je een beetje iedereen over één kam; Iedereen die (al dan niet af en toe) LDR traint, traint dus ook Rollkür en dus is iedereen die LDR traint per definitie mishandelaar. Zo komt het nu op mij over. Terwijl jij waarschijnlijk net zo goed weet als ieder ander hier niet LDR niet per definitie slecht is! De plaatjes die veelal op internet als 'sielugh' verschijnen, zij de foto's van mensen die denken hun paard wel even 'mooi' kunnen laten lopen, die ooit ergens LDR gelezen hebben en beslist hebben dat dan ook per direct op eigen houtje te gaan toepassen. Dát zijn de foute ruiters, die moeten aangepakt worden. De ruiters die echter onder de beste begeleiding, zeer correct en perfect op het paard aangepast LDR trainen (en dat is imo dus met mate) zijn niet slecht bezig en willen het beste voor hun paard. Zij willen immers dat het paard zo ver mogelijk komt, en dat lukt nu eenmaal niet als je het paard mishandeld.
Leuk dat je dit op Bokt hebt geplaatst, maar voortaan verwijs ik je door naar http://www.penny.nl
Het feit dat je het als kul betiteld zegt mij voldoende. Ik hoef niets in te lezen want ik ben volledig bekend met de materie. En LDR is slechts een ander woord voor Rolkuur. je houdt mij echt niet voor de gek. Je verhaaltje past inderdaad beter bij Penny!

Je weet wel wat het is, maar je kan het niet eens goed spellen?

Sla de oude topics er maar op na en is altijd een kwestie van een tweestrijd in deze discussie, vandaar dat het ook zo vaak aangehaald wordt. Als iedereen op bokt het met elkaar eens zo zijn hierover dan zou je er nooit meer wat over horen.