Pletje123 schreef:@Chaos: volgens mij rijdt jij zelf zoals de amazones en ruiters waar ik op doel..
Als je beschrijft dat je meer druk wilt hebben omdat je paard anders niet flitsend is en te diep en te laag komt, dan gaan mijn nekharen recht overeind staan, sorryHet neusje dien je met je been eruit te rijden! Niet eruit te tillen. Als je moet gaan tillen, dan snap ik wel waarom je liever geen lichte verbinding hebt, want dan doet je paard niet meer wat je wilt. Maar je lost het op de verkeerde manier op, zoals je het nu omschrijft dan
Ik kan het niet anders uitleggen, haha. Ik weet wat je bedoelt maar dat is niet aan de orde. In tegendeel. Ik ben me erg bewust van mijn fouten maar dat wat je verteld is niet waar. Ik zal eens een filmpje plaatsen. Als ik niks in mijn hand heb kan ik ook niet werken.
Het neusje dien je met je been eruit te rijden! Niet eruit te tillen. Als je moet gaan tillen, dan snap ik wel waarom je liever geen lichte verbinding hebt, want dan doet je paard niet meer wat je wilt. Maar je lost het op de verkeerde manier op, zoals je het nu omschrijft dan 
. Dan kan ik die kinderen en wel aftrekken. Ow en het liefst nog met spoortje want ja paard is zo slecht aan het been.... ja paard staat voor op de handrem.
Ho.