Als je een paard hebt wat met veel schwung onder diegene beweegt, kijk ik er veel liever na

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
emirr schreef:Twiggy2008 schreef:Ik heb eerlijk gezegd DE ruiter waarin ik echt een voorbeeld zie nog niet voorbij zien komen...... Kan in elk geval wel zeggen dat ik de Anky's e.d. niet bepaald als voorbeeld zie. Ik vind het vreselijk om daarnaar te kijken.
Haha, ik heb ook wel een heleboel goeie gezien, maar nog steeds niet die ene die ik bedoel. Natuurlijk zijn ze allemaal ontzettend goed en ik zit zelf als een krant, maar toch wil ik nóg mooier! Wat zijn we kritisch hè?![]()
Maar ja... dit moet hét filmpje worden wat ik dagelijks af kan kijken om in mijn hoofd te prenten. Ik haal wel heel veel uit al deze filmpjes. In theorie dan hè
DDW1190 schreef:Twiggy: maar dat heb ik ook niet, ik denk dat je van iedere ruiter wel weer wat kan leren, ik vind zelf Carl Hester het dichtst in de richting komen, mede omdat zijn paarden mega los zijn onder zijn kont
Cryssie schreef:Vudress schreef:http://www.youtube.com/watch?v=lMqS1DTShNE
Geen andere ruiter te vinden die zo los om haar paard heen zit en tegelijkertijd optimaal blijft inwerken met hele snelle, fijne hulpen.
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik dit helemaal niets vind zo op die manier!!!
cherell0 schreef:ps: ik heb nog even bijde paarden op youtube gekeken .
ze komen bijden niet goed eronder met de achterhand en zijn alebij veel meer dressuur gefokt als goldstern .