ju1982 schreef:Tja lastig soms mbt bit...Hou ons maar op de hoogte. Wanneer krijg je het bit binnen?
2 tot 6 weken en dat is nu 2 weken geleden...
Mijne krijgt een kilo basisbrok per dag, verder nog op het land.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ju1982 schreef:Nou zolang ze het er zo goed op doet zou ik het dan ook maar niet geven, inderdaad you never know!!
Galop gaat bij mij nu wat beter, hij gaat nu echt op 4 benen lopen en het stuur zit er nu ook op

love_shyboy schreef:mijn pony ook zelf ingereden, nooit één stapje verkeerd gedaan?
1x zandgehapt, en dat was met 70cm zonder zadel springen, en toen kwam dr uit joligheid een klein bokje uit direct na de sprong
Majolen schreef:hoi Allemaal,
De topic zegt het al een beetje, ik heb mijn paard zelf zadel mak gemaakt en ze heeft nog geen pas verkeerd gedaan, alleen de galop is nog niet geheel bevestigd maar dat komt nog wel, we hebben geen haast.
Nou is mijn vraag aan jullie... nou ja vraag.. of ervaring.. of gedachte..
Als een paard braaf is met zadel mak maken.. komt er dan later nog wat uit of is het paard gewoon zo nuchter en meegaand.
Volgens mijn stalgenoten komen er van de winter nog wel wat stevige bokken uit maar die zijn volgens mij alleen maar op zoek naar sensatie..
Ik ben benieuwd, groetjes,
Majolen
Majolen schreef:Mindim schreef:Eh, ik heb er een gebroken sleutelbeen aan overgehouden. Verder ging er hier een hele trukendoos open. Bokken, proberen er vandoor te gaan, liggen. Tot hij de ruiter er echt niet af krijgt en dan geeft ie het op
Jee dat is minder, en die was al een tijdje onder het zadel?
ju1982 schreef:En hoe gaat het grondwerk met hem Mindim?
ju1982 schreef:Apart he dat hij dan ineens zo is...En zijn zadel ligt ook goed en last van zijn gebit?? Tja ik weet het ook niet, maar wel vervelend dit. Terwijl hij dus eigenlijk wel erg gek op je is!
ju1982 schreef:Ow maar dat ben ik altijd van mening, het ligt of aan de ruiter of invloeden van buitenaf!! Paard doet alleen wat hij voelt..
Hmmmz maar wat zijn je plannen nu? en bv een keer wegbrengen om een keer goed door te laten rijden?
ju1982 schreef:Ow maar dat ben ik altijd van mening, het ligt of aan de ruiter of invloeden van buitenaf!! Paard doet alleen wat hij voelt..
Hmmmz maar wat zijn je plannen nu? en bv een keer wegbrengen om een keer goed door te laten rijden?
Majolen schreef:ju1982 schreef:Ow maar dat ben ik altijd van mening, het ligt of aan de ruiter of invloeden van buitenaf!! Paard doet alleen wat hij voelt..
Denk niet dat wegbrengen veel zin heeft, als je bang ben zul je dat toch weer op moeten bouwen en dat kan een tijd duren