Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ninx schreef:Nee, ik ook niet.... nooit... die van mij openen de mond zelf al. Ook op alle stallen waar ik ooit heb gelopen.
Dat neemt echter niet mijn twijfels weg.....
Zoals eerder gezegd: een paard is wat dat betreft een 'dom' dier.... het berust in zoveel zaken. Hoeveel paarden met atrofiërende spieren door een slecht zadel lopen ook niet gewoon netjes door?
Als het zonder kan, wil ik het graag zelf zonder doen.... moet gevoelsmatig nog even een 'drempel' nemen...
Mindfields schreef:Dat is geen stelling hoor, dat is een paard wat aan de binnenhand getrokken wordt, en daardoor geen andere manier weet dan te kantelen, omdat het niet rechtgericht door het lijf gaat. Met je 14 jaar heb je een behoorlijk grote mond overigens. Iets dat hangt, staat geen druk op overigens. Dat IS ER gewoon, en doet verder niets.
Xiniee schreef:Hoedat ontwijk je mijn vraag dat je paard zijn mond probeert te openen, en kijk es op u foto's.
Doet die niet hetzelfde als de mijn qua stelling. En geen zorgen, ik ben toch gestopt met dat krulletjes in zen hals omdat ik nu beter weet. Nu ga je natuurlijk mijn vragen ontekennen omdat je er niks tegen kan zeggen, paard heeft rimpeltjes aan mondhoeken, bit naar boiven getrokken betekent dit.
Xiniee schreef:Dat mijn lieve schat heet stelling en was btw 5maand gele, ik heb geleerd en rijd nu met halster en neckrope.
Xiniee schreef:Jullie weten maar leren niet en blijven met S&t en sporen lopen.
Ninx schreef:Dat heb ik niet ontkent... sterker nog: dat is iets waar ik vaak bewust over nadenk en overweeg te veranderen...
Ninx schreef:En dan moet je weten dat ik iemand van een 'open' hand...
donnie13 schreef:Xiniee.
Mischien moet jij eens lerendat er 1 a 2 rimpels zichbaar moeten zijn dan hangt je bit
Goed in een paard ze mond .
jasmijn78 schreef:Ninx schreef:Dat heb ik niet ontkent... sterker nog: dat is iets waar ik vaak bewust over nadenk en overweeg te veranderen...
Oke, nou als je er uit bent, laat je het ons dan even weten? Ben benieuwd.
Ninx schreef:En dan moet je weten dat ik iemand van een 'open' hand...
Kun je uitleggen wat die term voor jou in de praktijk inhoud?
Xiniee schreef:Dit is mensen een erg grote fout !
Bij sommige paarden is dit zo, maar niet alle paarden hun tanden hangen op dezelfde hoogte, bij zeker 40% van de paard raak je met 2rimpeltjes hun achtertanden.
Dit meen ik echt hoor.
Weer wat geleerd van deze 14-jarige !
Xiniee schreef:Haha, jawel hoor, bij tandarts heb ik al enkele keren in zijn mond gezeten.
Maar ik meen dit echt;
Bij sommige paarden is dit zo dat je 2rimpeltjes moet hebben, maar niet alle paarden hun tanden hangen op dezelfde hoogte, bij zeker 40% van de paard raak je met 2rimpeltjes hun achtertanden.
De achterste rij kiezen bedoel ik dan.
Xiniee schreef:Haha, jawel hoor, bij tandarts heb ik al enkele keren in zijn mond gezeten.
Maar ik meen dit echt;
Bij sommige paarden is dit zo dat je 2rimpeltjes moet hebben, maar niet alle paarden hun tanden hangen op dezelfde hoogte, bij zeker 40% van de paard raak je met 2rimpeltjes hun achtertanden.
De achterste rij kiezen bedoel ik dan.