Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo af en toe maken we ook een sprongentje, maar dat is meer voor de fun.
Meestal heeft die 1/2/3x per week vrij maar als ik het weekend op concours ga dan train ik wel 5x in de week.
) daarin krijgt hij dan appelmeusli, 1 schep 's ochtends en 's avonds. Nou wil ik hem zo voor in de winter ook nog aan de biks hebben dus dat krijgt hij er straks ook nog door, daar wil ik naartoe dat hij 's ochtends en 's avonds 1/5 schep krijgt. Meer als hij dat nodig heeft. Hij krijgt ook nog 2 eetlepels zeewier voor de vitamientjes. Verder komt hij zoveel mogelijk in de wei, in de zomer bestaat het ruwvoer voor een groot deel uit gras in de winter wat minder uiteraard.
Een vast trainingschema vind ik handig, mijn paard weet precies wat we gaan doen tijdens het rijden en het is ook nog eens handig voor de andere ruiters op stal, ze weten precies wanneer ik ga rijden, wanneer de bak vrij is enzovoort!
Ga het even volgen (ook omdat ik met m'n opleiding fysio met trainingsschema's bezig ben, is wel met mensen maar toch haha) 
)