Professor schreef:Citaat:Rijd jij je jonge paarden al zo opgericht dan? Belachelijk, ouderwetse duitse wijze zeker! Daar kwamen al die planken van.
Dit is een jong paard. Zijn nek is wel degelijk het hoogste punt echter optisch bedrog door zijn vette manenkamOok loopt het paard NIET achter de loodlijn.
Erg mooie houding om het paard beetje bij beetje sterker te maken in de achterhand waardoor je oprichting krijgt.
Nee men rijdt een paard in een relatieve oprichting wat al verklaard is op dit topic, en dat heeft niets met ouderwets of Duitse wijze (die niet eens bestaat) te doen.
Wanneer dit paard zijn nek het hoogste punt is in relatie met de hals dan denk ik dat u eens objektiever dient te kijken.
Paarden die gereden worden lopen niet maar gaan, en dit paard gaat duidelijk achter de loodlijn.
De stuwkracht is hoger dan de daarkracht wat ook al beschreven staat via een tekening in dit topic.
Hier ziet u de iedeaale voorwaarts neerwaarts houding:
Wat de hoofdhouding doet bij relatieve oprichting en dragen van hoofd hals en de reactie daarop in het achterbeen:
Ik wordt een beetje moe van al deze plaatjes en boekenwijsheid, Professor. De onderste foto laat een paard zien wat heel iets achter de loodlijn loopt, nou daar heb ik het achterbeen irl nooit zo achter de massa van gezien hoor
Natuurlijk is achter de ll in oprichting, niet wat je wilt, maar jij stelt het altijd zo extreem. Ze krijgen er echt niets van als ze er af en toe iets achter zijn, hoor (maar dan bij voorkeur wel in de lagere lijn en niet zo bovenin). Als je ze er ook maar weer uit kunt rijden.Jibbel, ziet er goed uit op die foto's. Zo zou ik ze graag vaker zien trainen.
Ook loopt het paard NIET achter de loodlijn.

laat ik nou net zo iemand zijn...
daarnaast staan er een aantal fouten in uw teksten. Zie ook uw bovenstaande bericht ( u reageerd moet u reageert zijn
).