Nakisha schreef:Mede omdat ze haar merries ermee gedekt heeft riekt dat naar opzet.
Als ik het verhaal zo hoor lijkt het me ook dat ze de ruil alleen om die rede heeft gedaan..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jo_peerd schreef:Jullie zeggenw el zllameaal zonde rop papier gezet tehebben amar wie zegt dat dat zo is?
Lightielight schreef:ik kan er niet bij dat je je paard (waar je naar eigen zeggen om geeft) niet terugneemt als hij er zo erg uitziet....ik kan er niet bij.......ik zou mijn eigen paarden noooooooit zo behandelen!
Blabla1980 schreef:Snap soms niet waarom heel bokt over iemand heenvalt zonder dat jullie precies weten wat er is gebeurd.
kleinvosje schreef:Blabla1980 schreef:Snap soms niet waarom heel bokt over iemand heenvalt zonder dat jullie precies weten wat er is gebeurd.
Dat heeft ze zelf in de hand. Als ze gelijk duidelijke info had verstrekt, over het bijvoorbeeld hengst zijn e.d., dan hadden wij een beter beeld en daarmee een beter advies kunnen geven.
kleinvosje schreef:Je kunt internet niet met rl vergelijken. In real life kun je iemand aankijken en de emotie van iemands gezicht aflezen. Ook kun je gewoon converseren, niet met pauzes ertussen. Die pauzes kun je gebruiken om helder iets neer te zetten. Dat blijkt ook wel uit het feit dat TS haar openingspost (volgens mij) een keer heeft aangepast. Ook zijn er verschillende vragen gesteld waar dan niet een duidelijk antwoord op kwam, terwijl het toch geen ingewikkelde vragen waren. Natuurlijk is TS emotioneel, zou ik ook zijn, maar ook dan kun je nadenken voor je iets neerschrijft.
Maar goed, verder on topic: TS hoe is het nu met de fries? Gaat het al beter? Heb je je eigen dierenarts al naar hem laten kijken?

Blabla1980 schreef:Lightielight schreef:ik kan er niet bij dat je je paard (waar je naar eigen zeggen om geeft) niet terugneemt als hij er zo erg uitziet....ik kan er niet bij.......ik zou mijn eigen paarden noooooooit zo behandelen!
Beter lezen, haar eigen paardje staat alweer bij haar op stal.
En ik denk eerlijk gezegd dat ze er verstandig aan doet om niet emotioneel te reageren en direct weer terug te ruilen, vaak is het zo dat je dan je rechten verspeeld.
Ze zal het vast niet leuk vinden en er verdriet van hebben dat het zo is gelopen.
Snap soms niet waarom heel bokt over iemand heenvalt zonder dat jullie precies weten wat er is gebeurd.

Needje schreef:Dus eigenlijk heb jij het paard ontvreemd van de andere eigenaresse? Ik bedoel, jullie hebben geruild, maar nu heb jij 2 paarden en zij geen...
Jij had dus dat paard niet aan moeten nemen, of terug moeten ruilen imo. Hoe hard het ook klinkt.
imd schreef:Je hebt gelijk, Needje, maar ik kan me zomaar voorstellen dat TS haar nieuwe paard niet kwijt wil. Als ze die nu mee geeft heeft ze helemaal niks meer om op te staan, want dan wil de andere persoon niks meer van haar..