Iris82 schreef:Hij heeft zo ontzettend veel power in die voorbenen dat wanneer je een foto maakt op het moment dat dat voorbeen zo hoog geheven wordt, je het achterbeen nog in Tokio ziet staan. Maar dat is nog niet het omschakelpunt. Een halve tel later strekt hij zowel zijn voorbeen als zijn achterbeen. En dan krijg je wel een prima evenwicht tussen beiden. Ik kan uit die slomo foto's knippen waarvan sommige mensen direct roepen: slecht, maar pak die foto's van 0.5 seconden later eens. Dat geeft het juiste beeld.
Oke, heb je een punt... alleen kan dat rijtechnisch niet verbeterd worden zodat het totaalbeeld beter wordt?
Ik vind het nu echt af en toe een tuiger met zo'n hoge kniehef die heel goed de spaanse pas kan wanneer hij uit gaat strekken. 
Nee, even zonder gekheid, maar wat polly2 zei lijkt me ook een heel goed argument.
En van daar uit klopt het niet in zijn geheel in mijn beleving, want dat het een goed paard is en dat Edward kan rijden lijkt me duidelijk anders reed hij daar niet.
Maar het valt me wel op dat de paarden die Gal rijdt vrijwel allemaal zo doen, waar komt dat dan door?
Is toch de manier van trainen lijkt me.
Of...?