) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer hij in zo'n bui is vindt hij dat prachtig, en daarna is het rennerige ook weer een paar weken over
Peerd heeft gewoon te veel energie, maar dat kan ik wel waarderen

Borg schreef:Ik geloof niet meer zo in slome paarden. Dan is er vaak iets mee.
De mijne werd in het begin ook flegmatiek genoemd, nou, daar is niets meer van over hoor! Ik krijg hem nu ook zonder sporen goed aan het werk en laatst had hij even een gastruiter op zijn rug die hem toch wel vlot voor het been vond![]()
Echt werkwillig zal hij nooit worden denk ik, maar met voldoende afwisseling en consequent zijn houd ik hem er toch mooi bij.
wat we ook deden totaal niet vooruit te branden. Dat wil ik dus nooit meer.
zap schreef:En ik heb liever slim en loperig dan sloom en lompig (dat is wel zo waardeloos)
hahaha
als ik druk en is hij druk als ik boos ben is hij boos als ik sloom ben is hij sloom. Ik denk dat elk paard dat heeft als je er al op gaat zitten oooh nee hij is zo snel of zo sloom dan zijn ze dat ook omdat jij ze dat onbewust met je eigen energie doorgeeft je zegt eigenlijk oke, wees maar snel of oke, wees maar sloom omdat je het accepteert dat hij dat is doet hij dat ook
Er zullen ongetwijfelt mensen zijn die zeggen dat ze geen energie rond hun lichaam hebben dat het zweverig is en zolang je dat blijft denken en niet open staat voor een stapje verder blijf je steeds op het zelfde niveau hangen, maar als je daar tevreden mee bent is dat oke. (don't shoot me) dus ik ken geen loperig of sloom paard
de eerste 5 minuten misschien omdat we even van elkaar moeten voelen ey wat gaan we vandaag is doen.....en daarna niet meer