wanneer is iets bevestigd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

Re: wanneer is iets bevestigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 17:08

tja, ik mag ervan uitgaan dat de meeste van ons niet het supermegatopniveau gaan bereiken en dus kan er altijd wat beter :D

maar dat is toch het leuke eraan, anders verveel ik me dood hoor, als ik niet ergens naar kan streven.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:35

Maar voor die wel gp rijden is er ook nog altijd scholing en verbetering. En als ik een beleerd paard ga scholen, waar is dan de gp niveau?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 18:44

de laatste zin snap ik niet goed, kan je die nog een keer uitleggen?

ben het wel eens met de eerste zin :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:55

Als een gp ruiter een beleerd paard gaat rijden, waar blijft dan het gp niveau? Kortom is het niveau van de ruiter altijd afhankelijk van zijn paard.
Al kan de ruiter nog zo goed wedstrijden rijden, kan die ruiter ook groene paarden zo ver scholen? Ruiters die groene paarden tot gp kan scholen, zijn ware goede ruiters. Zo en zo ruiters die paarden zo scholen, dat iedere ruitet die paarden correct kan rijden.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 19:16

aah, nu snap ik em!
ja, ik kan het daar alleen maar mee eens bent. mijn juf op de basisschool zou vroeger altijd, je kent iets pas ECHT, wanneer je het ook aan een ander kan uitleggen. dat kan je natuurlijk ook doorvertalen naar paardrijden.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:24

Hoe zit het dan die goed kunnen rijden, maar niet les geven? Of die goed les kunnen geven, maar niet rijden? Of die goed paarden kunnen beleren, maar niet uitbrengen?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 19:41

ik doelde zelf op het kunnen leren ( uitleggen) aan een paard.
dit omdat goed lesgeven een kunst is en niet iedereen de mogelijkheden heeft om hun volle kunnen te benutten.

pff ik vind het al moeilijk genoeg om m'n paard op te leiden, laat staan dat ik het aan een ander mens moet leren vanaf de grond.
ik heb diep respect voor mijn instructie. ( ik ben een hele vervelende leerling :D )

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:48

Ik heb respect voor ruiters ongeacht niveau (scholing mooiere omschrijving, niveau is zo arrogant), die alle paarden zo kunnen beleren en scholen dat elke ruiter die paarden kan rijden van elk niveau. En instructeurs die elke ruiter met elk paard kan leren en begeleiden van elk niveau.
En geen respect voor ruiters en instructie die arrogant zijn over hun zogenaamde niveau en anderen kleineren, om zichzelf beter voor te doen.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 19:52

FaberSmid schreef:
Ik heb respect voor ruiters ongeacht niveau (scholing mooiere omschrijving, niveau is zo arrogant), die alle paarden zo kunnen beleren en scholen dat elke ruiter die paarden kan rijden van elk niveau. En instructeurs die elke ruiter met elk paard kan leren en begeleiden van elk niveau.
En geen respect voor ruiters en instructie die arrogant zijn over hun zogenaamde niveau en anderen kleineren, om zichzelf beter voor te doen.

_/-\o_