Wat is dat toch met die dunne ruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 10:32

Sorry damens die is dunner zijn en rond de 34 maatje zitten maaar zoals mijn mannelijke collega's altijd zeggen liever wat N*** teugels dan als je een beurt geeft die griet gelijk door midden breekt. Ja de mannen chauffeur zijn ook net oude wijven....

Maar meid laat ze lekker banketstaaf waarschijnlijk zijn ze gewoon jarloes ofzo... Ik heb ook behoorlijk stevige bovenbenen dit mede doordat ik intensief gekickbokst heb. Deze zijn dan wel meer gevuld met spier als vet maar ik zit met broekmaat altijd groter..

En dan nog zolang jij lekker in je vel zit en gewoon doet wat je leuk vind laatt ze dan lekker gaan niks van aantrekken.. Een vriendin van mij heeft hier ook een handje van je en die sport zich onderhand dood. Nou believe ik werd altijd pist hierdoor altijd dat gejank over de uiterlijk van vrouwen...

kevaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 10:54

Vind ik best onzin je kan makkelijk rijden en als je dat nou leuk vind
Het hoeft er toch niet allemaal mooi uit te zien als jij en je paard maar plezier hebben :D

S_zanne

Re: Wat is dat toch met die dunne ruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 10:59

Ania, wil je even niet zo raar doen!!!
Je bent super zoals je bent en wat de mensen op je vorige stal hebben gezegd slaat echt nergens op!

Wanneer gaan we weer powny rijden? :P

mooney1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:11

hihihi dat vind ik nou eens een goeie!!!!! :D
Die moet ik echt onthouden
Indomitable schreef:
Och ja de een heeft een six pack de andere een one pack :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:19

yousra schreef:
Ten eerste: jij bent totaal niet dik! Het ziet er juist goed uit. :D
Ten tweede: ik vind het juist precies andersom, ik zie juiste te veel ''dikke'' mensen op hun paarden en ja, ik vind het mooier als je wat dunner bent en dressuurwedstrijden rijdt, maar rij je gewoon recreatief, maakt het eigenlijk niet uit vind ik.

Tja ik ben dus iemand die te dik is en dressuur reed. Natuurlijk is het plaatje soms mooier bij een slank iemand. Maar als die slanke dr benen niet stil kan houden en zit te trekken dan hoop ik toch echt dat ik meer punten krijg dan de dunne.

Ts, jij bent alles behalve dik.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:20

Ik zou vandaag nog mijn paard pakken en vertrekken. Wat een stelletje aso's daar.

Je ziet er gewoon gezond uit hoor!

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:40

Ze rijd niet meer op die stal. ;)

Roxxx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 00:54

Pff, je komt toch om paard te rijden, niet om modellenwerk te doen..
Sjonge jonge, tegenwoordig kun je ook nergens meer jezelf zijn.

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:46

Wat triest.
Ik heb even in je profiel gespiekt maar je bent echt niet te dik hoor.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:48

Jeetje ik ben ongeveer even zwaar als jou en heb ook maat 40 (soms 42) en rijd nog rond op de (grotere) pony's. Dus op je Fries moet het al helemaal goed te doen zijn. Vind juist dat je er heel goed en mooi op past. Was nooit weer naar die stal gegaan, pff..

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:51

allemachtig, 72 kilo bij een lengte an 1.80 is alles behalve te dik! dat is serieus prima!! Je ziet er super goed uit snap echt niet waar die wijven over zeuren! Helaas heb je nog zoveel meiden die te veel naar tv kijken......... :S niks van aantrekken dus!

lammie2701

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:56

jeetje wat een gelul...jij bent echt niet te dik...
ik ben zelf ook 1,80m lang en weeg 70 kilo en heb forse bovenbenen (broekmaat 42) met xl kuiten en mijn fries kan mij prima houden hoor...en zelfs mijn 18 jarige pony (1,48m hoog) kan mij qua gewicht nog makkelijk houden, daar zit ik alleen bij met mijn benen in de weg dus daar zit ik dan ook nog maar sporadisch op...

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:09

Ik ben 1.67 en ik weeg nu 75 kilo dus dik ben je echt niet.
En ik heb hetzelfde als jij lekkere stevige kuiten en bovenbenen.
En ach het is tenminste vrouwelijk, je kan ook een rechthoek model
lijf hebben zonder vorm
maar dan ben ik liever volslank:+ :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:11

JIJ DIK? Absoluut niet, als ik je zo zou zien zou ik zelfs eerder denken dat je een kilo of 60 weegt..
Vind dat iedereen mag paardrijden, zolang 't maar niet te zwaar is voor het paard :D

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:14

Mmm nou als jij dik bent, dan ben ik een olifant... Ben en kleiner en zwaarder (alhoewel ik wel vind dat ik moet afvallen, maar at is mijn eigen mening)

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:19

Wat een Onzin zeg !!
wilde dat ik zo'n mooi gewicht had..

@Upendo: beetje opletten met je posts,
(die 1e heb ik t over)
Dat woog ik eerder en reed ook gewoon nog,
dan moet je beetje opletten Waar je op gaat zitten
maar ook dan kan je nog gewoon paardrijden hoor !

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 14:21

mijn ego dames! haha! dankjewel. Ik sta er echt van te kijken hoe ontzettend lief en meelevend Bokt kan zijn!

maar blijkbaar ben ik echt de enige die dit meemaakt, of let ik er te veel op? Misschien trek ik het me te veel aan. Ik weet het niet.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:25

Ik snap het ook niet helemaal eigenlijk...en waarvoor moet je representatief zijn? Je komt toch voor je eigen paard en om plezier te maken met je paard? Lekker belangrijk hoe representatief je dan bent, toch?
Voor het dressuurplaatje is een slanke ruiter/amazone mss wel mooier, maar goed, daar gaat het toch niet om?
Ennuh, zolang je paard niet zucht en kreunt onder je gewicht, dan gaat t toch prima?

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:27

Nou lekker om zulke stalgenootjes te hebben, ik denk dat je het je niet zo erg moet aantrekken je weet zelf het beste of je paardje eventueel last van je zou hebben.

Die negatieve reacties hier over slanke(re) mensen vind ik een beetje nutteloos, door dat te zeggen wordt je heus zelf niet beter of slanker ofzo hoor..

Marye_Esprit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:32

Dat is echt grote onzin... ik ben zelf 1.75m en 69 kilo dus heb ongeveer hetzelfde postuur als jij, denk zelfs dat ik in verhouding nog iets "dikker" ben. Ook ik rij gewoon paard en hoef naar mijn idee echt niet af te vallen. Heb even in je profiel gekeken, maar jij bent echt niet te dik hoor! Laat ze maar lekker kletsen :(:)

jesuisRooosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:48

Ik ben het er mee eens dat je prima op je fries past, vind het er zelfs stukken beter uitzien dan ik op mijn fries. Snap ook niet dat mensen vinden dat je moet afvallen want ik ben 1.76, weeg 50 kilo en daar word je ook niet vrolijk van !
Ik heb vaak het idee dat er best heel veel mensen zijn met grote maat (boven)benen die paardrijden, dus ik zie het probleem van je stalgenoten niet.
Nogmaals; je ziet er prachtig uit op je fries !

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 14:59

Wat een stelletje gekken daar op die stal, als jij te dik bent kan half paardrijdend nederland wel stoppen denk ik zo!
Kijk als je nou shetjes aan het beleren was oke maarree dat is niet t geval dus ik zou zeggen wegwezen daar!

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:00

ik voel me echt een botje als ik dit zo lees...TS 180 en 73 kilo... ik ook 180 en weeg 53 kilo... Ik zou er persoonlijk echt niet vrolijk van worden als er nog 20 kilo meer mijn lijf zou zitten. Ik hoor in tegenstelling tot jou alleen maar dat ik te dun ben en aan moet komen. Ik vind jou echt niet te dik en het misstaat zeker NIET op je paard, echt een mooie combinatie zelfs! Ik vind het belachelijk dat ze je op stal vertellen dat je af moet vallen...

even oftopic: ik hoef echt niet 7 dagen in de week te trainen voor mijn mijn strakke buik hoor, gewoon gezond bewegen (fietsen, paardrijden, heeeeeeeel veel wandelen) en goed en gezond eten. En ik ben echt trots op m'n buikje.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:00

Dik of dun maakt niet uit..zolang je een paard hebt die je past en het allerbelangrijkste dat je fit bent! want dat is veel belangrijker om goed te kunnen paardrijden/zitten en het paard in de beweging te kunnen volgen.

Uiteraard is het niet goed voor de rug van het paard als iemand te zwaar is en tegen de beweging inzit.Maar dat is iets heel anders dan de tekst waar dit topic mee begon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:22

Joh, je bent toch helemaal niet dik, laat banketstaaf die lui.

Volgens dit topic, val ik onder de categorie, gratenpakhuis en ik breek tijdens de sex waarschijnlijk door midden. Dat zijn ook van die vooroordelen, net zo min leuk als de categorie die jij te horen krijgt. Gewoon maar denken die weten niet beter en niet te veel van aantrekken, je kunt het toch nooit een ieder naar de zin maken.