FaberSmid schreef:setteke heb ik geschreven dat ik niet persoonlijk gezien en gesproken heb? U gaat daar net als anderen van uit, waarom is een raadsel.
Wat bedoeld u met u laatste zin?
Paardentango u kan alles wat u schrijft blijven goed schrijven, maar u blijft geheel mis schieten.
Als je het zelf schrijft, ga ik ervan uit dat je de waarheid schrijft (zie stuk hierboven), mijn quote van jouw geschreven tekst en mijn antwoord. Nu ga ik me afvragen, wat er allemaal waar is van je geschreven tekst. Je schrijft nooit op een (dressuurpaard) te hebben gezeten en geeft Perenboompje de "schuld". Je schrijft koffie te drinken bij mw. van Grunsven en dhr.Jansen en ontkent ze persoonlijk gezien en gesproken te hebben, heel moeilijk, tenzij je met het overige personeel apart je koffie te hebben gedronken (zie hierboven). Bij mij val je gigantisch door de mand, ze zeggen, geen gel"l, klets maar wat. Waarom ga ik ervan uit, net als anderen, omdat je net doet alsof. Daarna ga je ontkennen, maar er staat geschreven tekst, door jezelf, FS in dit geval.
, vandaar dat de boeken geschreven in de prehistorie vandaag de dag absoluut niet meer ter zake doenend zijn
maar toch, ik wilde weten en begrijpen hoe zijn dat dan zagen.
Eerst vragen, dan concluderen.