Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.liesje1986 schreef:Ik vind net als veulen84 dat de hoogte van klassering niet zo belangrijk is. Het lijkt me belangrijker dat een instructeur ervaring heeft in het rijden/ begeleiden van veel verschillende paarden. Al is het natuurlijk niet handig als een L ruiter iemand op Z niveau wil lesgeven. Maar ook na veel oefening moet dit denk ik wel mogelijk zijn.
rocksyboy schreef:liesje1986 schreef:Ik vind net als veulen84 dat de hoogte van klassering niet zo belangrijk is. Het lijkt me belangrijker dat een instructeur ervaring heeft in het rijden/ begeleiden van veel verschillende paarden. Al is het natuurlijk niet handig als een L ruiter iemand op Z niveau wil lesgeven. Maar ook na veel oefening moet dit denk ik wel mogelijk zijn.
Ben ik het ook mee eens. Soms kan iemand zelf super goed rijden en het totaal niet overbrengen of andersom.
Ik kreeg zelf ooit eens les van een mevrouw, toen deze een keer niet kon heeft haar dochter me lesgegeven. Zij is wel 5 jaar jonger dan ik, maar vond het erg goed! Moet er wel bij zeggen dat de dochter zelf op dat moment ook Z2 reed.

phormicola schreef:Dat ouderen dingen eerder zien of makkelijker bij de kern van een probleem kunnen komen lijkt mij nog al logisch, hoeveel meer ervaring hebben ze? Maar vergeet niet dat de instructeurs waar je nu op afgeeft wel de instructeurs van de toekomst zijn.