FireScorpion schreef:Jeetje, wat zijn 'Fabersmid' en 'Professor' strontiritant zeghet spijt mij zeer heren, maar jullie denken alles geweldig goed te weten met jullie moeilijke en dure woorden, maar ik durf te wedden dat als jullie op een paard gezet worden dat het dan ineens allemaal heel anders blijkt dan jullie denken
Daarnaast zijn jullie erg deligrerend richting de 'gewone' bokker. 'Jip en janneke taal'? pardon? dus wat wij in het dagelijkse leven allemaal gebruiken, is voor jullie jip en janneke taal? Dat vind ik een belediging richting ieder paardrijdende Nederlander.
Leest u nu eens wat er geschreven is, irritant is het niet, het is gewoon elkaar beter verstaan.
Bij voetbal, tennis en welke sport ook is er één taal.
En juist de moeilijke paardensport daar vind men het moeilijk???
Vreemd er zijn meer voetballers als ruiters.
het spijt mij zeer heren, maar jullie denken alles geweldig goed te weten met jullie moeilijke en dure woorden, maar ik durf te wedden dat als jullie op een paard gezet worden dat het dan ineens allemaal heel anders blijkt dan jullie denken 
Om het paard beter te leren scharen zul je zeker moeten variëren in tempo.. Paarden die moeite hebben met schouderbinnenwaarts maak je losser door kleine, verzamelende tempo wisselingen in de schouderbinnenwaarts, paarden die moeite hebben met travers verzamel je wat meer..
Sorry maar deze reactie slaat kant nog wal. Sloom of snel is onder te verdelen in verschillende factoren.. Waaronder impuls..
Wat heeft dat nu weer te maken met het onderwerp? Beetje zwak..
.

mn peerd kreupel, andere paard heeft ie n keer n mep verkocht terwijl er NADRUKKELIJK gezegd is dat niet te doen (heet dier, zat gelijk tegen het plafond en hij kon z'n werk niet afmaken) en dr waren nog een paar dingen.. nu doet z'n zoon de paarden tegenwoordig en dat gaat een stuk beter!