Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De enige die daar beter van kan worden is de maker
Egni schreef:goeroe schreef:Maar zo'n bitbuddy mag blijkbaar wel op concours?
Is de KNHS nog mee bezig.
Ipsilonka schreef:Ga dan bitloos rijden, zou ik zeggen.
Als ik naar die van mij kijk is bitloos echt geen optie, ieder paard is anders.[/quote]
). Lia_ schreef:Wat mij opvalt is dat iedereen het maar over ruiters heeft terwijl het ontwikkelt is door een menner![]()
Met het "ruigere werk" wordt dan ook de marathon bedoelt waarbij je voor al bij meerspannen de individuele druk op het bit lang niet zo goed kan regelen als bij een enkel paard onder het zadel.
Dit hulpstuk zou je dus kunnen gebruiken om de inwerkingen van het bit op alle paarden ongeveer hetzelfde te krijgen.
goeroe schreef:Hmm, dat vind ik wel gek, want ik had gister wat gegoogled en toen kreeg ik de indruk dat een aantal mensen het ook al op wedstrijden gebruikt. Ik weet helaas niet meer waar ik dat precies las en heb nu even geen tijd om het terug te zoeken, morgen misschien. Maar wordt het dan nu gedoogd door de KNHS?
_San87_ schreef:Ik denk overigens dat de KNHS dit zo snel onderzoekt, omdat het al gebruikt word op wedstrijden. Dit staat bij de referenties.
Twiggy2008 schreef:Ipsilonka schreef:Ga dan bitloos rijden, zou ik zeggen.
Als ik naar die van mij kijk is bitloos echt geen optie, ieder paard is anders.
).[/quote]
Kom op visite, mag je ook zonder bit een rondje om
Dat is echt leuk met die van mij
KDS schreef:Woodstock schreef:Nou iedereen roept hier van 'doe iets aan jezelf' maar mijn ervaring is dat 98% van de ruiters gewoon trekt ook al vinden ze van niet, dus nodig is het gewoon wel, hoe triest ook...
Maar, dan moet men zich misschien wat kritischer opstellen tegenover zichzelf?
)Ipsilonka schreef:Kom op visite, mag je ook zonder bit een rondje om
Dat is echt leuk met die van mij
). Ook buiten.
arm peerd die dat in z'n waffel krijgt!
: Ik bedoel, we hangen er eerst een bit in en vervolgens een een of ander idioot verzonnen 'beschermding' om de binnenkant vd mond te beschermen tegen een bit.