KiWiKo schreef:ach er lopen naar mijn idee zowizo teveel mannen met een te groot ego en een waanzinnig gevoel voor commercie rond in de paardensport
Doe mij maar gewoon de simpele, die wat minder hoog van de toren blaast !
Mijn idee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:waarom denk je dat er zoveel geld omgaat in goeroe's
KiWiKo schreef:waarom denk je dat er zoveel geld omgaat in goeroe's
. FaberSmid schreef:hopla met wat u schrijft bedoel ik geen opdringen dat heeft geen zinnen, als ze toch niet willen luisteren en denken. Maar gewoon de spiegel voor houden en aan het denken zetten, zoals hier op bokt heeft al zin.
hopla schreef:FaberSmid schreef:hopla met wat u schrijft bedoel ik geen opdringen dat heeft geen zinnen, als ze toch niet willen luisteren en denken. Maar gewoon de spiegel voor houden en aan het denken zetten, zoals hier op bokt heeft al zin.
Dat heeft mij al de nodige bans opgeleverd. Ik waag me er niet meer aan.
FaberSmid schreef:Dat risico heb ik al gelopen en mijn eerste ow ontvangen zoals u in mijn profiel kan lezen. Maar is het werkelijk zo erg als u omschrijft, dat bokt meteen het zwijgen op legt?
FaberSmid schreef:Nou dan mag ik wel gaan oppassen dus, met het uitzicht op?
Bandida schreef:“Correct dressage training, is, therefore, a natural gymnastic exercise for the horse, which hardens its strength and supples its limbs. Such exercise causes the strong parts of its body to work harder in favour of the weaker ones. The latter are strengthened by gradual exercise, and hidden forces, held back because of the horse’s natural tendency towards laziness, are thus awakened. The end result is complete harmony in cooperation of the individual limbs with these forces, enabling the horse to continuously and effortlessly perform, with only the slightest aids from the rider, such regular and beautiful movements as it would demonstrate on its own only fleetingly in moments of excitement.”
Steinbrecht
Kwam ik tegen, en ik dacht..dat zou nog goed staan in dat topic.