Daan_Ordeal schreef:Albert het spijt dat ik het zo moet zeggen maar ik vind het echt complete onzin dat alle paarden tijdens de wedstrijd op de voorhand liepen! Heb je dan ook de laatste combinatie gezien die startte? Vond jij dat paard op de voorhand lopen?
De laatste combinatie liet een acceptabel beeld zien (en is ook als zodanig beoordeeld met 63% ), maar ook deze combinatie liep, zeker gezien het niveau, teveel op de voorhand.
Dus; ja alle 19 combinaties liepen te veel op de voorhand.
Jasmijn78 schreef:Genuanceerde en onderbouwde mening van Johan Hamminga. Ik kan mij er wel in vinden. Ik hecht toch meer waarde aan de mening van zo iemand, dan aan de mening van de eerste beste (al dan niet bitloze) bokker die op een dressuurwedstrijd op basisniveau amper boven de 60% uit weet te komen...
Sparkling App schreef:Wel jammer dat er weinig waardering is voor het KNHS dat ze blijkbaar hebben gezorgd dat er iig 1 echte professional aanwezig was voor de beoordeling, voor de mensen die denken dat ze het even beter weten dan Johan hoe je een paard moet beoordelen;... nou ja, daar heb ik eigenlijk helemaal geen woorden voor, zo dom...
Deze mag Arabesk zich aantrekken. Niks presteren, wel mauwen.