Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stravero schreef:Roos_s schreef:eet jij ook gras dan?? vind zo raar een mens met een paard te gaan vergelijken!!
een paard kan makkelijke poepen terwijl die loopt hoor!
Niet alle paarden hoorBij ieder paard zijn de ingewanden verschillend en bij de een ligt het allemaal 1 cm naar links en bij de ander 1 cm naar rechts. En zo belachelijk is het niet om een paard met een mens te vergelijken
Stravero schreef:Roos_s schreef:eet jij ook gras dan?? vind zo raar een mens met een paard te gaan vergelijken!!
een paard kan makkelijke poepen terwijl die loopt hoor!
Niet alle paarden hoorBij ieder paard zijn de ingewanden verschillend en bij de een ligt het allemaal 1 cm naar links en bij de ander 1 cm naar rechts. En zo belachelijk is het niet om een paard met een mens te vergelijken
Doe ik zelf ook.
Twiggy2008 schreef:Schoentje, maar als je nou niet aan wedstrijden doet?![]()
Wat maakt het jou dan uit dat iemand zijn/haar paard niet aanleert om door te lopen?
De mijne mag stoppen en dat doet hij ook. Doet hij op het land ook, hij loopt NOOIT door.
En ik voel me niet geroepen om hem aan te gaan tikken (als ik al een zweep in de buurt heb) of wat dan ook. Ik zie daar echt het nut niet van in, hoor. Mij maakt het niet uit, als hij even stopt. Hij mag ook altijd even kriebelen, als hij jeuk heeft.Doe ik zelf ook.
Lekker late stilstaan dan!ArabicQueen schreef:Ik had haar van de pony afgerukt en een gebroken neus geslagen... En daarna zeggen dat ze maar niet stout moet doen.

hestejente schreef:Stravero schreef:Niet alle paarden hoorBij ieder paard zijn de ingewanden verschillend en bij de een ligt het allemaal 1 cm naar links en bij de ander 1 cm naar rechts. En zo belachelijk is het niet om een paard met een mens te vergelijken
Nou mensen, even niet zo off topic alstublieft. Bovendien, ts heeft al aangegeven dat de pony in kwestie kán poepen terwijl hij loopt.
) we rijden toch geen westrijden meer dus het maakt niets uit....moet ik er wel bij zeggen dat het maar zeer zelden gebeurd.
Mallodie schreef:Ik vind dat elk paard kan doorlopen tijdens het poepen! Kwestie van aanleren. Maar de manier van die kleine meid is dus NOt DONE.
Anderzijds, je hebt er iets van gezegd en je krijgt er een snauw voor terug, ik zou wel naar de eigenaar gaan. Wat denkt ze wel? Zomaar dat beest pijn doen, als ze dit nog een keer doet, kan je misschien nooit zijn hoofd nog aanraken. Dus in belang van de pony : vertel de eigenaar hierover!
Ze weet er echt niets van 'Dat doet geen pijn hoor'. Jaa daaag