xx_ladyilse schreef:chalinka schreef:ik heb mijn les MOETEN stopzetten ging gewoon niet meer, heeft dierenarts gezegt
En dit vind hij zeker wel goed, een menbit is zijn bek dauwen en heb maar voorui slaan/schoppen ?
WEES NOU EENS VERSTANDIG !!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
breezy302 schreef:Chalinka, volgens mij mocht JIJ geen les meer! Omdat JIJ gezondheidsproblemen had, beetje vreemd als je dat van een dierenarts moet horen. Ik ga dan namelijk naar de huisarts
SamSter schreef:breezy302 schreef:Chalinka, volgens mij mocht JIJ geen les meer! Omdat JIJ gezondheidsproblemen had, beetje vreemd als je dat van een dierenarts moet horen. Ik ga dan namelijk naar de huisarts
Dr werd toch in een ander topic van TS gezegt dat ze van dr moeder geen les mocht omdat die moeder het zelf wou doen ofzo toch?
breezy302 schreef:Chalinka kom op zeg, ik weet echt wel dat je dit verhaal gewoon verzint om aandacht te krijgen, net als die andere 1000 topics die je hebt gemaakt. laat je paarden lekker met rust en ga planten pesten ofzo

breezy302 schreef:Chalinka kom op zeg, ik weet echt wel dat je dit verhaal gewoon verzint om aandacht te krijgen, net als die andere 1000 topics die je hebt gemaakt. laat je paarden lekker met rust en ga planten pesten ofzo