Tja, het is me geheel duidelijk dat je denkt dat Kiwiko niet kan rijden en dat ik zei de gek dat ook niet kan, maar je zou je wel eens erg kunnen vergissen..... verder betrap ik je erop dat je het erg leuk zou vinden om mensen door de lucht te zien vliegen, maar ach....... als je dat vaak genoeg ziet wordt het ook weer zo gewoontjes

Maar nu even to the point, ga het maar even regelen, dan kom ik binnenkort wel even langs.
. Vind jij jouw paard niet heel bijzonder dan?

Ondanks dat ze altijd beweerd geen talent te hebben heeft de bewuste madam meer ruitergevoel in haar pinken dan veel ruiters in hun hele lichaam. Ja sorry KiWiKo, zag dat je het hier weer zei en het moet nou verdorie maar eens gedaan zijn met jezelf te onderschatten 
Ja hoor! Ik denk het ook. Mn ouders hebben nog wel een leuke metal merrie voor je staan, mag je daar even op weg rijden. Vorig jaar is ze m1 geweest, maar nu heeft ze een jaartje stil gestaan. Eerlijk paard, maar wel bloederig, en als ze een poosje stil heeft gestaan heeft ze de neiging als je dan weer op wilt stappen helemaal uit haar stekkerdoos te gaan
Je mag het proberen als je wilt! (*laad alvast de batterij van de videocamera op*)