Vudress schreef:Maar er bestaat ook nog zoiets als de tyfus voor een paard, dat is ongeveer hetzelfde als op een paard gaan zitten wat nergens spieren heeft en de hele dag in de kou in een door god verlaten land staat.
Zo, van mij ook maar eens een offtopic reactie dan.
Ik vind jou erg onaangenaam, je hebt werkelijk géén idee over het wie, wat of hoe van de gang van zaken hier en maakt me lelijke persoonlijke opmerkingen.
Onder nul vind ik dat, onbeleefd en kinderachtig.
Ik heb gisteren m'n profiel weggewist omdat het me nog nooit overkomen was dat iemand de beleefdheidsregels en privacyregels op Bokt op zo'n manier aan haar laars lapt om een totaal niet te zake doende persoonlijke opmerking te maken in een discussie die niet persoonlijk over jou of wie dan ook ging. Dikke eye-opener voor mij, ik wist al dat een hoop mensen hier niet in staat was zichzelf los te zien van het onderwerp van discussie, maar jij maakt het wel echt bont. Not my cup of tea..
Ik ga maar eens een paar uitgemergelde harige pony's uit de modder trekken en de spierloze stakkers bitloos, zadellooos en vooral hersenloos wat tegen de hellingen op rijden tot hun rugjes om zeep zijn.
Zo schijnt dat te horen bij wat hier in het naturalhok geduwd wordt.
Zo ga nu maar temmen of zo, en laat voor mijn part de ban ook maar komen
)
) dan gaat mijn paard zoeken wat ik wil en kan hij al heel snel (door dit uit te bouwen) leren wat de bedoeling is, zonder enig verzet. Het spreekt niet voor jouw band met je paard als hij direct in paniek raakt als je hem iets wil leren terwijl hij vaststaat (hij kent toch ook wel 'om'?). Maar volgens mij zit dat bij jou ook wel goed