Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nina88 schreef:En de volgende vraag dan.. Niet omdat ik er zelf iets mee van doen heb, maar gewoon omdat ik het interessant vindt:
Wat nu als jouw geweldige paard ineens niet meer geschikt is voor het doel dat jij voor ogen had?
Valkyrie schreef:Puur mijn MENING dan:
Wat mij opvalt is dat hier vrij gemakkelijk gedacht wordt over het verkopen van paard.
en heeft het paard er ook niets aan als het zijn hele leven tegen z'n zin moet werken.
zo simpel is het niet.
Als mijn paard een talent aan de dag zou leggen tot koeien bijeendrijven.... dan deden we dat.
De paarden hebben hun eigen talenten en die vind ik wel... dan hebben we beiden plezier. Roos_s schreef:ik snap wel dat mensen een dier op proef nemen! soms kunnen paarden als een weekje bij iemand staan heel anders zijn dan in hun vertrouwde opgeving waar ze bv nog nooit weg geweest zijn. Ik snap wel dat mensen hun paard of pony op proef willen nemen wat dat betreft. Echter zou ik het zelf niet doen. Je krijgt er een hoop gezeur soms mee en je kan een verkloot paard terug krijgen. Dus ik zou het zelf nooit doen, mijn paard op proef wegdoen...