Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Horsiies13 schreef:Ik ben er al 3 keer ofzo geweest en het is totaal geen dierenmishandeling.
De meesten laten ze wel drinken hoor,want een hele dag rijden zonder zelf te drinken doe
je niet.Dus ga je drinken en rust de pony en die krijgt ook drinken.En ze worden goed verzorgt.
Tuurlijk wil je zelf je pony er niet bijzetten dat is normaal maar die shetjes vinden het wel
leuk.Ik mis die pony's wel erg zeker Magda,Bruno en Bella.
Het is vast niet het toppunt van mishandeling, dat zeker niet, maar je kunt jezelf ook voorstellen dat dit gewoon niet zo geweldig is voor die beestjes. Al dat getrek en gepluk en pony moet dit, pony moet dat. En dan kun je zeggen: ohoho, dat heb ik helemaaaal niet gedaan. Oke, jij niet en misschien 50 andere kinderen ook niet, maar die 250 andere pony's dan...? Het is gewoon onmogelijk om toezicht te houden op al die beestjes, dat gaat niet. ik vind het maar niks eigelijk

kivenkantaja schreef:en ze zijn wel eigenwijs ja die paardjes...maarja de meesten zijn shetjes dus dat zegt al weer heel veel want die zijn bijna altijd eigenwijs.
Margoot schreef:kivenkantaja schreef:en ze zijn wel eigenwijs ja die paardjes...maarja de meesten zijn shetjes dus dat zegt al weer heel veel want die zijn bijna altijd eigenwijs.
dat is klets. Ik heb 4 shetties, schatten van beesten, hebben hun streken maar doen alles voor mij. die beestjes zijn zo eigenwijs omdat dik 95% van die mensen daar NIET kan rijden.
Margoot schreef:kivenkantaja schreef:en ze zijn wel eigenwijs ja die paardjes...maarja de meesten zijn shetjes dus dat zegt al weer heel veel want die zijn bijna altijd eigenwijs.
dat is klets. Ik heb 4 shetties, schatten van beesten, hebben hun streken maar doen alles voor mij. die beestjes zijn zo eigenwijs omdat dik 95% van die mensen daar NIET kan rijden.
Zo zie je maar dat ze niet allemaal dezelfde zijn.
irissahorse schreef:de meeste pony's daar hebben gewoon de hele dag het bit in en sommige snappen niet dat de pony's ook wel even willen drinken,, maar nee,,, er wordt maar de hele dag gereden

* ook kinderen van 12 die een takje zoeken en daar die pony mee gaan slaan want het is erg leuk dat hij gaat bokken...