Ik ben zelf meer geïnteresseerd in de PK-stijl, dus ik lees jouw posts met interesse. Ik ben alleen ook meer meelezer
De discussie met Gast5428 vind ik dan weer ontzettend niets bijdragen, die komt duidelijk alleen een beetje schoppen
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Ik ben geen WF-fan (ik vind hem zelf niet fijn rijden voorbij het halsstrekken en ik vind dat hij heel erg één stokpaardje heeft) en ik zie ook zeker de valkuilen van zo ontzettend focussen op het halsstrekken. Ik ben zelf de grootste fan van halsstrekken, maar ik vind dit ook te diep, te veel, te vaak

Aan de andere kant heb ik het idee dat er hier een aantal mensen zijn, die hier echt nét mee begonnen zijn. Misschien is WF de eerste persoon die hen iets anders vertelt dan de instructeur thuis. Het is vrij normaal om als je iets nieuws en goeds hebt gevonden in een lichte tunnelvisie te belanden

Het is ook vrij normaal om er dan wat langer over te doen en alles wat meer overdreven uit te voeren.
Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens bij PK-instructeur clinics gestaan, waarbij ik me afvroeg of mensen hun handen ooit nog eens omlaag gingen doen

Elke goede "methode" kan je zo overdrijven dat het nergens meer over gaat.
Ik ben nogal fan van de gulden middenweg