Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanne83 schreef:Ik ben het volledig eens over dit filmpje, t'is alleen niet Helen Langehanenberg
Simpelman schreef:Dat lijkt een beetje op de koning is perfect en staat buiten de kritiek Pien.
Ik merk dat veel mensen hier telkens weer moeite mee hebben.
Iemand die aardige gevonden wordt of anders gewaardeerd daar mag niets meer ten nadele van gezegd worden.
Ik ken Langenhanenberg niet, ik houdt me helemaal niet meer bezig met de commercieele wedstrijdsport, ik heb géén kritiek op haar, ik constateer iets.
We zien samen wat video's; die video's zijn representatief voor IETS, namelijk de moderne wedstrijddressuur.
We zien hier nu een kennelijk door sommigen, of velen gewaardeerde amazone die iets doet, dat kunnen we waarnemen.
Omdat deze amazone nu gewaardeerd is "zien" we niet meer, "het kan niet zo zijn".
Het gevolg zal nu zijn dat ze blindelings nagevolgd gaat worden, maar het lijkt mij altijd beter om objectief te zijn.
Er zijn lelijke onaangename mensen die iets heel goeds kunnen en mooie lieve die slecht kunnen zijn en alles daar tussen in.
sanne83 schreef:Je slaat de plank echt volledig mis, ik ken deze amazone niet, hou mezelf niet bezig met de wedstrijdsport.
Ik vind het gewoon een mooi filmpje. Dat stelt mij nog steeds prima in staat om de mooiere en minder mooie punten van het filmpje te belichten.
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het bij jou precies andersom is, dat iemand die wedstrijden rijdt het per definitie niet goed kan doen. Will Faeber zit er als een zak aardappelen op te plukken en doen, maar dat is allemaal geen probleem, dat is voor mij een dubbele standaard
sanne83 schreef:Simpelman schreef:Dat lijkt een beetje op de koning is perfect en staat buiten de kritiek Pien.
Ik merk dat veel mensen hier telkens weer moeite mee hebben.
Iemand die aardige gevonden wordt of anders gewaardeerd daar mag niets meer ten nadele van gezegd worden.
Ik ken Langenhanenberg niet, ik houdt me helemaal niet meer bezig met de commercieele wedstrijdsport, ik heb géén kritiek op haar, ik constateer iets.
We zien samen wat video's; die video's zijn representatief voor IETS, namelijk de moderne wedstrijddressuur.
We zien hier nu een kennelijk door sommigen, of velen gewaardeerde amazone die iets doet, dat kunnen we waarnemen.
Omdat deze amazone nu gewaardeerd is "zien" we niet meer, "het kan niet zo zijn".
Het gevolg zal nu zijn dat ze blindelings nagevolgd gaat worden, maar het lijkt mij altijd beter om objectief te zijn.
Er zijn lelijke onaangename mensen die iets heel goeds kunnen en mooie lieve die slecht kunnen zijn en alles daar tussen in.
Je slaat de plank echt volledig mis, ik ken deze amazone niet, hou mezelf niet bezig met de wedstrijdsport.
Ik vind het gewoon een mooi filmpje. Dat stelt mij nog steeds prima in staat om de mooiere en minder mooie punten van het filmpje te belichten.
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het bij jou precies andersom is, dat iemand die wedstrijden rijdt het per definitie niet goed kan doen. Will Faeber zit er als een zak aardappelen op te plukken en doen, maar dat is allemaal geen probleem, dat is voor mij een dubbele standaard
oji schreef:sanne83 schreef:Je slaat de plank echt volledig mis, ik ken deze amazone niet, hou mezelf niet bezig met de wedstrijdsport.
Helemaal mee eens.
@Simpelman, het ging om de beoordeling van dit filmpje: http://m.youtube.com/watch?v=7uORGr9iYSU dat Fransje plaatste. Op dit filmpje slaat jouw commentaar de plank volledig mis. Om vervolgens internet af te speuren om ander filmpjes te vinden om je gelijk maar te halen, (en dan ook nog met filmpjes komt, die niet de juiste amazone zijn). Prima, maar kom dan niet aanzetten met dat wij niet in staat zijn onbevangen en onbevooroordeeld te kijken. Das de wereld op zijn kop!
Sjolvir schreef:De tekst op de foto
Striving for excellence motivates you,
striving for perfection is demoralising.
Perfection is just a distraction from what life is really about
Life is about trying new things,
what works and what doesn't work
Laughing, trying, breathing, growing
and beinng fully vibrantly alive!
oji schreef:Dat reglement is opgesteld voor wedstrijden op het hoogte niveau, internationale wedstrijden.
Het is het eerste artikel uit het wedstrijdreglement en het fundament...hoe kan dat per definitie in strijd zijn met rijden van wedstrijden op hoog niveau?
Dat het misschien niet altijd even strikt wordt toegepast is wat anders dan niet mogelijk om wedstrijden op dat niveau te rijden en te voldoen aan het reglement.
Picasso schreef:Vooralsnog houd ik het even bij Ingrid Klimke en Uta Gräf... gaat best samen imo
Sjolvir schreef:@simpelman, echter de perfectie in alle geplaatste filmpjes wordt wel gezocht en die is gewoon soms niet aanwezig en dat hoeft ook niet altijd, soms zijn gewoon bepaalde aspecten goed.
Ach, kan het meestal prima vinden met jury commentaren, echter protocol van afgelopen weekeind heb ik ritueel verbrand in de openhaard![]()
.
"maar beperkingen liggen erg in de kwaliteit van de gangen"
Dat is niet de essentie van dressuur, dan kan net zo goed iedereen die geen Totilas bezit thuis blijven van wedstrijden.
Picasso schreef:Ik pik eruit wat ik denk dat goed is, en heel gek: dat werkt.... Is dit discussiëren om het discussiëren Simpelman? Ben een beetje los van de trappers geloof ik... Het ene is toch niet per definitie fout? Uta Gräf is een begaafd en vriendelijk ruiter, rijdt mee in de topsport inderdaad, maar Klimke ook.... Ik zie bij beide een fijn LOSGELASSENES PFERD... En daar gaat het bij mij om: een paard wat fijn meewerkt...