Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxxxiejjj schreef:Ik heb een tijdje geleden de naam Antoine de Bodt horen vallen op stal en was nou wel nieuwsgierig naar wie dit was en wat hij deed. Zo ben ik op zijn site beland en heb de informatie daar gelezen. Veel problemen die hij behandeld zie ik ook in mijn pony. En ik was van de ervaringen van anderen over zijn trainingsmethode erg onder de indruk. Geeft hij hier in nederland(in de buurt van ZH) ook clinics en dergelijke?? Of instructeurs/instructrices (in omgeving r'dam) die les geven volgens zijn methode??:)
Alabaster schreef:roxxxiejjj schreef:Ik heb een tijdje geleden de naam Antoine de Bodt horen vallen op stal en was nou wel nieuwsgierig naar wie dit was en wat hij deed. Zo ben ik op zijn site beland en heb de informatie daar gelezen. Veel problemen die hij behandeld zie ik ook in mijn pony. En ik was van de ervaringen van anderen over zijn trainingsmethode erg onder de indruk. Geeft hij hier in nederland(in de buurt van ZH) ook clinics en dergelijke?? Of instructeurs/instructrices (in omgeving r'dam) die les geven volgens zijn methode??:)
Hai
Antoine geeft op veschillende dagen lessen in Nederland. Zijn leerlingen /instructeurs die bij jou in de buurt zitten kun je checken op http://www.paardenrecht.org onder het kopje instructeurs/trainers. Hij is volgende week weer in Brabant (Nuland) daar ben je natuurlijk van harte welkom om te komen kijken.
Succubi schreef:@Daffie: Dat zei mijn da en intructrice ook al tegen mij.
Als je gewoon rijd word ze vanzelf recht. Ze word al 10jaar gewoon gereden en een krommer paard ben ik tot nu toe nog nooit tegen gekomen
roxxxiejjj schreef:Wat is nou eigenlijk rechtsgebogen en linksgebogen? Dat ze makkelijker naar rechts buigen of naar links ofzo?? Dat kwam ik een paar keer tegen op zijn site namelijk.