Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, een paard loopt niet uit zichzelf hoor en het is niet voor niks een olympische sport
Sannessep schreef:Haha, tja. Ik heb mijn vriendengroep er ook eens over gehoord, toen heb ik ze maar even uitgenodigd voor een half uurtje rijden....
Een hoop toeschouwers (vrienden) en ééntje van de jongens die het aandurfde, haha, ik heb hem toch een partij afgebeuld:
Hakken naar beneden! Tenen naar binnen, rechtop, niet aan de teugels hangen! Lichtrijden, niet in het zadel ploffen maar je spiertjes gebruiken! En terug naar stap en weer naar draf...
Die arme jongen, was na een kwartiertje kapot! Galop durfde ik maar niet aan... Hij had dan ook nog nooit eerder fatsoenlijk gereden (hij had wel eens op de pony's in het Ponypark gezeten).
Toen wilde hij er ook graag af en heeft hij al zijn opmerkingen terug genomen. Ik was eigenlijk ook wel blij voor m'n pony dat hij eraf wilde.. arm diertje
Yamcha schreef:De eerste keer tuin omspitten is ook best vermoeiend.....
en op mysterieuze wijze is dat toch geen sport......
Sannessep schreef:Yamcha schreef:De eerste keer tuin omspitten is ook best vermoeiend.....
Zeg.. ben jij soms aanhanger van de stelling: paardrijden is geen sport?.. Volgens mij lees ik in je profiel dat je nogal veel met paarden te doen hebt gehad, hoe kun je dan zo reageren?
Sannessep schreef:Yamcha schreef:De eerste keer tuin omspitten is ook best vermoeiend.....
Zeg.. ben jij soms aanhanger van de stelling: paardrijden is geen sport?.. Volgens mij lees ik in je profiel dat je nogal veel met paarden te doen hebt gehad, hoe kun je dan zo reageren?
Foxy1980 schreef:Paardrijden is ook niet per definitie een sport. Sport is niet te definieren aan de hand van lichamelijke inspanning...

Kimberley84 schreef:Als ze tegen mij zeggen: Paardrijden is geen sport, dan antwoord ik: Nee het is kunst!