Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Awwijk24 schreef:Denk jij daadwerkelijk dat er gezonde slanke mensen zijn die denken;"Goh, ik wil zo graag dik en te zwaar zijn, laat ik mij vanaf morgen eens gaan volproppen met ongezonde troep"?Ik snap überhaupt niet waarom mensen te zwaar willen zijn
Awwijk24 schreef:73% is ook veel, geen idee hoe betrouwbaar zo'n artikel is maar schok et wel van. En tuurlijk kennen we geen mensen die dat doen. Neem aan dat mensen die zo vaak ongezond eten dat niet in een spandoek aan de deur hebben hangen. Net zoals mensen die gezond eten daar ook niet mee te koop lopen. Denk niet dat je buren,vrienden of familie je op gaat bellen om te zeggen dat ze weer patat eten.
Anyway geen idee of t waar is maar vond het iig belachelijk veel!
blackflicka schreef:Iris_C schreef:Ik kan me er eigenlijk vooral aan ergeren als mensen op een te kleine pony (of paard) stappen. Daar hoef je niet eens overgewicht voor te hebben. Het ziet er niet uit en je hindert zo'n dier aan alle kanten.
En als een volwassen dan op een ijslander stapt,ik rijd met me ijsje niet meer buiten hoor..
Al dat commentaar dat de pony te klein is,ze is 140cm hoog zeg je dat het oersterke paardjes zijn die ijslander´s geloven ze je niet.![]()
....
Even van internet geplukt,dit is een ijslander,maar als mensen zoiets op de straat zien,wat zeggen ze dan dat het niet kan of zo?.
Wat vinden jullie ervan.