Natuurlijk wil ik wel iets doen met raad. Maar niet als ik mij er niet in kan vinden. Ik zeg niet dat mijn paard hangt maar leunt... je moet daar in beter lezen.... Ik heb absoluut geen hang paard. Ik zeg (en wel meerdere malen maar dat dringt niet door waarschijnlijk) dat ze haal balans in mn handen zoekt... zeg ik dat ze hangt? dan is dat niet de bedoeling of verkeerd begrepen. Wat ik bedoel is dat ze als ik haar oppak als ze niet voorwaards is ze dusdanig sloom wordt in tempo dat ze op de voorhand valt... Als ik de foto's bekijk zie ik een recht paard..(niet op de voorhand niet op de achterhand) terwijl als ik foto's bekijk dat ik haar oppak dan zie ik een paard dat de grond in loopt (op de voorhand) Ik denk dat er een miscommunicatie hier ontstaat en dat is zeker niet de bedoeling.
Dat is ook de reden waarom ik mij meer in veulen kan vinden dan in jou... jij trekt meteen de conclusie.... in veulen haar reactie geeft ze aan: als je voorwaarts neerwaarts wilt dan is dit een goede basis... Ze verplaatst zich in wat kan wat mogelijk is. Jij gaat er (naar mijn idee) van uit dat ik zo mijn hele leven ga rijden. Ik zal je uit de droom helpen... nee... zo blijf ik niet rijden... alleen deze week.... zondag heb ik weer les en gaan we de teugels weer opzoeken... stapje voor stapje.... Ik wil niet teveel in 1 keer.
Ik kan mij gewoon niet vinden in je bevindingen, daarom ga ik er niets mee doen... dat kan toch...
De tekst van Veulen kan ik mij wel in vinden en leer ik ook iets meer van... dit sluit iets meer aan op hoe ik het zie.
Bedankt... ik ga vooral door met mijn manier van rijden...