StefenYnia schreef:Marjoow, spijt me meis, maar ik denk dat je beter een slotje aan kan vragen, sommige mensen hebben nu eenmaal geen respect voor anderen, dan is het beter dat je ze de mond maar op een andere manier snoert, denk ik.
En jij snoert jongere de mond omdat ze (door hun beperkte hersencapaciteit) nog niet rationeel kunnen nadenken.
Citaat:
Kind, je snapt het duidelijk niet, en ja, dan ben ik inderdaad heel direct en zeg ik: Krijg eerst maar eens wat eelt op je ziel, dan praten we verder. Ook voor jou geldt: Mijn PB is geduldig. Schoolplein gedrag ben ik al meer dan 16 jaar klaar mee.
Jij wilt alleen maar discusieren met rationele mensen... mits ze maar op lijn staan met jou.
Zodra jij het gevoel hebt dat "men" tegen jou is, zijn ze sowieso voor HC en ga je niet verder op hun discussie/opmerkingen/meningen in. Citaat:
Ik vind het weer respectloos als je probeert je te mengen in een discussie, ongeacht leeftijd, dat jij iemands mening afwimpelt als 'onzin'. Hetgeen je bij mij deed, wat mij doet geloven dat je nog niet klaar bent een echte discussie te voeren. En dat haakt weer in op hetgeen ik eerder al uitlegde, dus ik ga ook hier niet verder meer op in.
Ik vind (persoonlijk) het reageren met:
Lief meisje....
Kind toch...
gebrek hebben aan respect voor andere mensen.
Je eigen Quote:
Citaat:
Oh, daar gaan we weer. DE favoriete woorden van Bokt, tegenwoordig 'Volwassen worden' en 'respect'. Kan je niets anders verzinnen? Niet erg orgineel.

Citaat:
(En ja, ik word nu echt een beetje chaggo, elke keer weer hetzelfde verhaal, tig keer advies aan anderen, maar eigen advies wordt niet gevolgd. Sorry, dan verlies je in mijn ogen je geloofwaardigheid.)