Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Whinnylando schreef:Ok en dat was dan de trap na.
Heeft er nog iemand zelf gereden vandaag? Heb toch maar besloten om te buitenrit te laten voor wat het was omdat het toch weer ging regenen en miezeren (heb een bril zonder wissers)
Heerlijk in de binnenbak gereden en helemaal blij met mn paard omdat ze de volte op haar moeilijke kant goed uitvoerde.
quadripes schreef:Ik was gevraagd maar ik kan helaas echt niet. Zo zonde, want Kottas behoort wel tot een van mijn voorbeelden, natuurlijk! En mijn geweldige zeer brave Lipizzaner had ook graag les van hem gehad. Maar aan de andere kant, ik heb al een heel goede instructeur dus we redden onszelf wel.
quadripes schreef:Nombrado en Cherie:
wat jullie aanzien voor piaffe is de diagonaalstap, er wordt nog geen piaffe getoond. er staat ook duidelijk bij: diagonaalstap als voorbereiding op de piaffe.
Whinnylando schreef:*trekt blauwe jurk aan, zet glazen bol neer en concentreert*
Zarco1 gaat terugkomen met interessante dingen zoals tips en aanwijzingen die hij/zij gehad heeft bij bepaalde oefeningen. En dat gaan wij machtig interessant vinden en daarom er ook over discussieëren
vur schreef:quadripes schreef:Nombrado en Cherie:
wat jullie aanzien voor piaffe is de diagonaalstap, er wordt nog geen piaffe getoond. er staat ook duidelijk bij: diagonaalstap als voorbereiding op de piaffe.
Ach zo, ik dacht al. Ik had geen schoolstap gezien. Maar dat is het dus. Bij ons noemen ze dat altijd een dribbel.
tjoppie schreef:En dan nog iets Murphy, als het beeldmateriaal aan de verwachtingen van de woordjes hadden voldaan dan had je denk ik niemand gehoord.